رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257429

پیام تسلیت وزیر کشور برای شهادت مرزبانان

ساعت 24- وزیر کشور در پیامی شهادت جمعی از مرزبانان کشورمان را تسلیت گفت.

رحمانی فضلی
متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حادثه دردناک شهادت تعدادی از فرزندان غیور که در پاسداری و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به دست اشرار تروریست به دیدار معبود شتافتند موجب تاثر عمیق اینجانب گردید.

امروز کشوراسلامی، سوگوار جوانان برومندی است که برای حفظ امنیت و آسایش و آرامش ایرانیان به دست گروهک های تروریستی تکفیری، صهیونیستی در خون خود غلطیدند. این ضایعه اسفناک باردگیر ضرورت هوشیاری همه مردم به توطئه ها و فتنه های تفرقه افکنانه و اختلاف برانگیز دشمنان ملت بزرگوار ایران به ویژه در میان مردم فهیم و نستوه و آگاه منطقه سیستان و بلوچستان را مورد تاکید قرار داد و بر همگان آشکار گردید که توسعه و آرامش و امنیت این مناطق بزرگترین نگرانی و دغدغه عوامل و مزدوران نظام سلطه می باشد.

اینجانب ضمن تسلیت به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده و همرزمان شهدای عزیز و مردم بزرگوار؛ از نیروهای غیور و شجاع قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام حضرت بقیه الله الاعظم(عج) می خواهم با تلاش و مجاهدت مجدانه ضمن مجازات عوامل این حادثه دردناک، این قبیل اقدامات تروریستی را در منطقه ریشه کن کنند و قطعا از مجاری دیپلماسی نیز پیگیر پایبندی کشور همسایه پاکستان به توافقنامه های امنیتی و مرزی خواهیم بود.


عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها