رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257447

مجید انصاری: ایران را آماده خلق حماسه دیگری کنیم

ساعت 24- معاون حقوقی رییس جمهور ملت ایران را به حضور پرشکوه در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا فراخواند و تاکید کرد که باید امروز ایران را آماده خلق حماسه دیگری در تحقق مردم سالاری دینی کنیم.

مجید انصاری
حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری روز پنجشنبه در جشنواره بعثت و انقلاب اسلامی که با حضور پرشور جوانان و نخبگان ورزشی، علمی و اقتصادی استان مازندران برگزار شد، گفت: به هر میزان که مشارکت سیاسی افزایش یابد، قدرت، اعتماد و اعتبار جهانی ایران بالا می رود.

وی ناامید کردن جوانان را نقشه دشمنان خارجی دانست و گفت: کاندیداها نقاط قوت خود را بیان کنند و روح امید را در کشور تضعیف و خدمات مدیران و دولت را تخریب نکنند.

معاون حقوقی رییس جمهور تاکید کرد: شما مردم شریف ایران با حضور قبلی خود در انتخابات سال ۹۲، دولتی از تدبیر و امید تشکیل دادید و توانستید راهی را باز کنید که خدمتگزاران شما در دولت تدبیر و امید با قدرت، سایه جنگ تحمیل، تحریم و تحقیر را از کشور برداشتند.

انصاری با بیان اینکه دولت یازدهم با پشتوانه مردم، نگاه به داخل و تکیه بر بازوان کشاورزان و همت کارگران ایرانی توانست برای اولین بار جشن خودکفایی گندم را برگزار کند، اظهار داشت: در سال ۹۲ و اوایل آغاز به ‌کار دولت یازدهم تنها برای ۱۸ روز ذخیره گندم در کشور داشتیم و بیش از ۶ میلیون تن وارد می کردیم اما با توجه به منویات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و تلاش دولت، امسال در میان کشورهای صادرکننده گندم هستیم که این معجزه ای بزرگ است که با برنامه ریزی دقیق دولت در شیوه های نوین آبیاری و تلاش کشاورزان حاصل شد.

وی افزایش میزان تولید و صادرات نفت بعد از برجام، ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس با همت جوانان ایرانی، تولید بنزین یورو۴، صادرات این محصول برای اولین بار در تاریخ کشور، افتتاح طرح های پتروشیمی در پارس جنوبی، مهار تورم، رشد اقتصادی، تاسیس ۲ هزار و ۵۰۰ شرکت دانش بنیان و ایجاد سالانه ۷۰۰ هزار اشتغال خالص در مقایسه با آمار ایجاد ۱۴ هزاری اشتغال خالص در دولت قبل را از دستاوردها و خدمات دولت یازدهم برشمرد.

معاون حقوقی رییس جمهور ادامه داد: دولت برای اشتغالزایی زیرساخت ها را آماده کرد، بخش خصوصی را در کنار خود آورد و شرکت های دانش بنیان را وارد میدان کرد و در ادامه نیز باید شتاب اشتغال در کشور بیشتر شود و جوانان برومند مطابق با خواست و تحصیلاتشان امکان زندگی آبرومندانه داشته باشند.

انصاری گفت: امروز مهندسان، جوانان و متخصصان داخلی در صنایع دفاعی و زیربنایی کشور فعالیت می ‌کنند و دولت تدبیر و امید با حمایت های بی دریغ مردم، همه ناملایمات، تخریب ها و تبلیغات منفی را تحمل می کند.

معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به مذاکرات هسته ای، تاکید کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای توانست سایه شوم تحریم را از کشور بردارد، زمینه رابطه با جهان را بگشاید و امروز دیگر دانشجوی ما برای انتقال پول به خارج با مشکلی مواجه نیست.

انصاری در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه مازندران همواره در طول تاریخ ایران پایگاه عزت، سربلندی و سرسبزی بوده است، گفت: ما به قهرمانان ملی، ورزشکاران دلاور، کارگران عزیز، کشاورزان سخت کوش و رزمندگان این استان افتخار می کنیم.

معاون حقوقی رییس جمهور ادامه داد: جوانان عزیز و مردم شریف مازندران در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع از نظام در هشت سال دفاع مقدس و حماسه های سیاسی پیشتاز بوده اند، اظهار داشت: رییس جمهور همواره از سفر تاریخی کاروان تدبیر و امید به این استان به عنوان سرآغاز امید در دولت تدبیر و امید یاد و تجلیل کرده اند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها