رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257587

قلعه‌نویی: به آنها گفته بودم سپاهان را نابود میکنند

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اظهار کرد در جلسه‌ای که در گذشته با مسئولان سپاهان داشته به آنها یادآور شده بود که راهی که می‌روند باعث نابودی سپاهان می شود.

دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی تبریز از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (شنبه) از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی مهمی برای هر دو تیم است. سپاهان می‌خواهد سهمیه آسیایی بگیرد و ما نیز برای ادامه‌ کار خود به سه امتیاز این بازی نیازمندیم. بازی سختی برای ماست زیرا هفت، هشت بازیکن اصلی ما نیستند. با ۱۴ نفر به اصفهان آمدیم که هفت بازیکن از بزرگسالان و هفت بازیکن از تیم‌های جوانان و امیدمان هستند.

وی درباره سپاهان و سرمربیگری این تیم در سال‌های قبل هم اظهار کرد: دوران خوبی در این تیم داشتم. متاسفانه و به هر دلیلی نتوانستیم جام آسیایی را برای این تیم کسب کنیم. سپاهان و اصفهان لیاقت بیشتر از اینها را دارد. دعا می‌کنم سپاهان به روزهای طلایی برگردد. در جلسه‌ای که با آنها داشتم، گفته بودم که راهی را می‌روید که بنیان سپاهان نابود خواهد شد. اکنون سپاهان نابود نشده اما افت چشمگیری کرده است. امیدوارم بار دیگر به جایگاهی برسد که در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

قلعه‌نویی در ادامه‌ بیان‌ کرد: خداوند روح سه هواداری که در اصفهان بین راه ورزشگاه فولاد شهر اصفهان جان خود را از دست دادند را شاد کند. در حال‌ حاضر که در ورزشگاه نقش جهان بازی خواهیم کرد، خوشحال هستیم. این ورزشگاه از چمن خوبی برخوردار است و بازی فردا در آن خوب خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه زلاتکو کرانچار جزو مربیان بزرگ و تاثیرگذار ایران و دنیاست، خاطر نشان کرد: باید در این از عبدالله ویسی دوست خوبم یادی کنیم. امیدوارم که بازی خوبی باشد و نتیجه‌ در دست خدا است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه تیم از شرایط خوبی برخوردار نیست، در ادامه افزود: به لطف خدا ما در این جایگاه هستیم. رتبه این تیم با این شرایط باید دور رقمی می‌شد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با این شرایط دارند به تیم کمک می‌کنند. برخی از بازیکنان، بامعرفت هستند مانند محمدرضا اخباری که چند روزی بیشتر از سربازی‌اش باقی‌ نمانده و قراردادش رو به اتمام است اما دارد با جان و دل به ما کمک می‌کند.

قلعه‌نویی در ادامه‌ افزود: از اینکه به اصفهان آمدم‌ و دیدم آب زاینده رود جاری است، بسیار خوشحال شدم. این را به مردم اصفهان تبریک می‌گویم چراکه در گذشته چند باری که به اصفهان آمدم، زاینده رود خشک بود و این من را اذیت می‌کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتورسازی قصد دارد سعی کند تا اخباری را سال آینده نیز در تراکتورسازی نگه دارد نیز گفت‌: اختیار این بازیکن دست ما نیست. اخباری بعد از پایان خدمت سربازی و بعد از بازی در جام حذفی بازیکن سایپا است. اینکه باشگاه بخواهد این بازیکن را نگه دارد، سیاست باشگاه است. اولویت باشگاه باید این باشد تا قرض‌های بازیکنان خارجی را پرداخت کند تا شاید پنجره نقل‌ و انتقالات در تابستان برای تیم فوتبال تراکتورسازی باز شود.

قلعه نویی ادامه‌ داد: آجرلو (مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی) به اندازه ۶ مدیرعامل سختی کشیده است. اگر بخواهد پول بازیکنان خارجی را جور کند، باید دلار بگیرد. در حال‌ حاضر دلار ۹۰۰ تومان نیست و نزدیک به چهار هزار تومان قیمت دارد. ان‌شاء‌الله بعد از انتخابات دلار هشت هزار تومان نشود. (با خنده).

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه‌، در مورد عدم نتیجه‌گیری با تراکتورسازی در چند سالی که سرمربی این تیم بوده است نیز اظهار کرد: اولین دلیل امیر قلعه‌نویی است. قرار نیست مربیان بزرگ دنیا هر جا که می‌روند قهرمانی بیاورند. مربی بزرگی نیستم اما به طور مثال پپ گواردیولا در منچسترسیتی نتوانسه است قهرمانی بیاورد. تراکتورسازی را در یازدهم جدول رده‌بندی تحویل گرفتم و اکنون برای سهمیه می‌جنگیم. در فصل جاری تا نیم فصل خوب پیش رفتیم اما مصدومیت و محرومیت‌ها باعث شد که تیم ما بسیار افت کند.

وی ادامه‌ داد: تیم‌های بزرگ دنیا نیز اگر یکی از بازیکنان خوبشان را از دست بدهند، دچار افت تاکتیکی خواهند شد. به طور مثال لیونل مسی را اگر از بارسلونا بگیرید، این تیم ضعیف‌تر خواهد شد. تیم فوتبال پرسپولیس در چهار هفته‌ای که کمال کامیابی نیا را در اختیار نداشت سکته تاکتیکی کرد. قرار نیست هر جا که می روید، قهرمانی بیاورید. اگر مشکلات نبود، هنوز در کورس قهرمانی قرار داشتیم و برای قهرمانی می‌جنگیدیم.

قلعه نویی در ادامه بیان‌ کرد: سپاهان و تراکتورسازی را دوست دارم چراکه هر دو این تیم‌ها ریشه مردمی دارند و طرفداران پرشور زیادی برای خودشان دارند. آنها در زمان‌های مناسب از تیم شان حمایت می‌کنند. باید از آقای ساکت و پورسینا تشکر کنم که بنیانگذاران سپاهان نوین بودند. برخی از افراد به من خرده می‌گیرند که اسم بعضی‌ها را نیاورم اما من نمی‌توانم از کارهایی که برخی از افراد انجام دادند چشم پوشی کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که گرفتن سهمیه سپاهان به قهرمانی شما در جام حذفی بستگی دارد، خاطر نشان کرد: هر کاری که انجام بدهیم برای خودمان انجام می‌دهیم. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم در جام حذفی قهرمان باشیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها