رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257592

صحبت‌های فیلیپ لام چند هفته مانده به خداحافظی از فوتبال

ساعت24-فیلیپ لام معتقد است قهرمانی در بوندسلیگا پایان خوبی برای دوران فوتبالی‌اش خواهد بود.

به‌ گزارش ‌ بیلد، فیلیپ لام به روزهای آخر فوتبالش نزدیک می‌شود. او در پایان فصل از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و امیدوار است با کسب هشتمین قهرمانی در بوندسلیگا، پایان خوبی برای دوران پرافتخارش رقم بزند.
آرزوهای سه‌گانه بایرن مونیخ در این فصل با حذف از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی بر باد رفت. آنها اکنون امیدوار هستند در رقابت با لایپزیگ قهرمان بوندسلیگا شوند. اگر فردا (شنبه) لایپزیگ نتواند اینگولشتات را شکست بدهد و بایرن مونیخ برابر ولفسبورگ به پیروزی برسد، لام می‌تواند جام قهرمانی بوندسلیگا را بالای سر ببرد.

فیلیپ لام که هفت قهرمانی بوندسلیگا را در کارنامه خود دارد و ۶ بار قهرمانی در جام حذفی را کسب کرده است، درباره دوران پایان فوتبالی‌اش گفت‌: هنوز چهار هفته‌ تا پایان فوتبال من باقی‌ مانده است. می‌خواهم از این زمان باقی‌ مانده لذت ببرم. این آخرین روزهای من به عنوان بازیکن فوتبال است. هیچ وقت فوتبال را برای رکوردها بازی نکردم چون فقط می‌خواستم از فوتبال لذت ببرم. قهرمانی برای هر بازیکنی رویا و آرزوست. مطمئن هستم قهرمانی در بوندسلیگا پایان خوبی برای فوتبال من خواهد بود. قهرمانی چیزی نیست که به شما بدهند، شما باید آن را به دست بیاورید.

لام ادامه‌ داد: می‌خواهم فوتبال را همیشه به یاد بیاورم که چیزهای زیادی به من داد. همه شوق‌ها روزی به پایان خواهند رسید و من نمی‌خواهم هفته‌های پایانی‌ام را بدون لذت به پایان برسانم. خیلی درباره بازنشستگی از فوتبال فکر کردم. معتقد هستم در بهترین زمان ممکن از فوتبال خداحافظی کردم.

بایرن مونیخ تنها یک بازی از هفت بازی اخیرش را با برد به پایان رسانده است ولی شاگردان کارلو آنچلوتی با هشت امتیاز اختلاف نسبت به لایپزیگ در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارند. این تیم امیدوار است بتواند برای پنجمین بار پیاپی قهرمان شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها