رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257593

محمودی: مطرح شدن تعطیلی باشگاه آلومینیوم سیاسی است

ساعت24-مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک اظهار کرد تعطیلی این باشگاه مسئله‌ای نیست که برای امروز باشد و اهداف خاصی برای مطرح کردن آن وجود دارد.

اکبر محمودی درباره شایعاتی مبنی بر انحلال باشگاه آلومینیوم اراک اظهار کرد: از روزی که ما آمدیم این صحبت‌ها وجود داشت. هر کارخانه‌ای هیات مدیره‌ای دارد و باید مطیع سهامدارانش باشد. متاسفانه از روزی که ما سر کار آمدیم، باشگاه برای گرفتن تاییدیه هیات مدیره کارخانه، کاری نکرده بود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک افزود: روال کار را قانونی پیش گرفتیم تا مشکلی در آینده به وجود نیاید. بودجه باشگاه در سال‌های گذشته به صورت مشروط تایید می‌شد. هزینه باشگاه ۶ – هفت میلیارد تومان بود که برای آن تاییدیه‌ای گرفته نشده بود. این بودجه باید در مجمع کارخانه تایید می‌شد که این کار صورت نگرفته بود. دو ماهی است که بودجه در سال‌ آینده را مشخص کردیم و به همراه بدهی‌هایمان به هیات مدیره کارخانه فرستادیم ولی هنوز تایید نشده است. مشکل اصلی ما در حال‌ حاضر پول است. تنها ۱۰ درصد از بدهی‌هایی را که داشتیم را توانستیم از کارخانه بگیریم و با این پول فقط ۱۰ – ۱۵ بازی را گذراندیم.

او با بیان این که هنوز تصمیمی برای تیم داری و یا عدم تیم داری کارخانه آلومینیوم اراک در هیات مدیره گرفته نشده است، در ادامه اظهار کرد: تمام این حرف‌هایی که در چند ماه اخیر گفته شده، در حد گمانه زنی است. تا قطعی شدن نظر هیات مدیره هیچ چیز مشخص نیست. تصمیم قطعی تنها بر عهده هیات مدیره و مجمع کارخانه نیست و مسئولان استان هم باید نظر بدهند. آلومینیوم اراک در حال‌ حاضر پانزده هزار هوادار دارد.

محمودی در ادامه تاکید کرد: خبر تعطیلی باشگاه برای امروز نیست و از قبل وجود داشته است. اینکه در آستانه انتخابات این اخبار دوباره مطرح می‌شود، شائبه برانگیز است و قطعا اهداف دیگری پشت این ماجراست. افرادی هستند که می‌خواهند به این شایعات دامن بزنند. با تعدادی از اعضای هیات مدیره صحبت کردم. نظر آنها درباره تیم داری مثبت است. مطمئن باشید این اخبار با اهداف سیاسی منتشر می‌شوند تا یک اقدام ضد تبلیغاتی علیه دولت صورت بگیرد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در ادامه‌ درباره کوتاهی‌هایی که در دوره‌های قبلی مدیریت این باشگاه انجام شده است نیز عنوان کرد: آقایانی که در دوره‌های قبلی از ما حمایت کردند، امروز هم توقع این حمایت را داریم تا دین‌شان را به مردم اراک ادا کنند. تا زمانی که هستم، تمام توانم را برای حفظ این تیم انجام می‌دهم که تنها دلخوشی مردم اراک است.

او درباره روالی که کارخانه و باشگاه برای همکاری باید طی کنند هم خاطر نشان کرد: در تیم‌های خصوصی مثل نساجی و خونه به خونه، این طور است که مالک باشگاه هر چقدر که بخواهد هزینه می‌کند ولی در تیم‌های صنعتی، این سهامداران هستند که باید تصمیم بگیرند چون هزینه‌های باشگاه از سود سالیانه آنها خرج می‌شود و در نتیجه‌ از سود آنها کم می‌شود. پس آنها این حق را دارند که بگویند راضی هستند که سودشان در راستای تیم‌داری هزینه شود. تاکنون که این مساله حل نشده به خاطر کوتاهی‌هایی بوده که انجام گرفته است.

محمودی با بیان اینکه در شرایط اضطرار به عنوان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم انتخاب شده است نیز واکنش نشان داد و عنوان کرد: تاکنون از جیب خودم برای مردم اراک خرج کردم ولی اکنون صحبت از مبالغ میلیاردی است. بدون شک باید سهامداران و مجمع تصمیم بگیرند و این هم کار سختی نیست. گله من این است که دو ماه تقاضای تشکیل مجمع کردم و بودجه را به هیات مدیره دادم ولی اقدامی صورت نگرفته است. از مردم اراک می‌خواهم به شایعات توجه نکنند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در پایان خاطرنشان کرد: از سهامداران کارخانه کسی در هیات مدیره باشگاه حضور ندارد. در این چند وقت بیاتیان، صمدی و بهاری در راستای کمک به باشگاه به من یاری رساندند و به جز آنها کسی را در کنار خودم نمی‌بینم. در جنگی حضور داریم که مقابل ما یک لشگر قدرتمند است. ما فقط چهار نفر هستیم.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها