رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 257594

دست تکواندوکاران ایران از مدال کوتاه ماند

ساعت24-در جریان دومین روز برگزاری جام ریاست فدراسیون جهانی (G۲) سه نماینده ایران عملکرد ضعیفی داشتند و همگی از دور رقابت‌ها حذف شدند.

دومین روز از دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (G۲) از صبح امروز (جمعه) با حضور دو هزار و ۱۶۳ تکواندوکار از ۵۴ کشور در دو بخش پومسه و کیوروگی و سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در سالن (آنولیو سیو المپیک) شهر آتن پیگیری شد.

در دومین روز این رقابت‌ها، مبارزان اوزان ۸۰ – و ۸۷ – کیلوگرم مردان با هم به رقابت می‌پردازند. از ایران پوریا عرفانیان در ۸۰ – و مهدی خدابخشی و سعید رجبی در ۸۷ – کیلوگرم به مصاف حریفان رفتند. در وزن ۸۷ – کیلوگرم هر دو نماینده ایران با قبول شکست برابر حریفان از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. در نخستین دیدار سعید رجبی با نتیجه‌ هفت بر پنج ولادیسلاو لارین از روسیه باخت و حذف شد.

مهدی خدابخشی، دیگر نماینده ایران در این وزن در گام نخست موفق شد پنج بر یک انصار اوگاز از ترکیه را مغلوب کند. او در دور بعد برابر ولادیسلاو لارین که در مرحله نخست رجبی را شکست داده بود، قرار گرفت اما او هم نتوانست حریف تکواندو کار روسیه شود و در پایان ۱۸ بر ۱۳ بازی را واگذار کرد. به ‌این‌ ترتیب در وزن ۸۷ – کیلوگرم نمایندگان ایران نتوانست عنوانی را از آن خود کنند و به کار خود پایان دادند. لارین، تکواندوکار روس در کارنامه‌اش مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۵، نقره گرند پری ۲۰۱۶ و طلای قهرمانی اروپا ۲۰۱۶ را دارد.

در وزن ۸۰ – کیلوگرم، پوریا عرفانیان در نخستین مبارزه بوگدان گرچکین از روسیه را ۲۰ بر ۱۸ از پیش‌رو برداشت. وی در دومین دیدار به مصاف رائول گارسیا از ‌اسپانیا رفت ولی در پایان یک بازی حساس، چهار بر سه نتیجه‌ را به نماینده اسپانیا واگذار کرد. بنابراین با نتایجی که تکواندو کاران ایرانی در روز دوم کسب کردند، تیم‌ ‌ملی تکواندو نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و بدون مدال به کار خود پایان داد. در روز نخست، محمد کاظمی در ۵۸ – کیلوگرم و میرهاشم حسینی در ۶۳ – کیلوگرم قهرمان شدند.

فردا (شنبه) در روز سوم این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان ۵۴ – و ۶۸ – کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ می‌روند. کامران مردانی پور، آرمین هادی پور، سالار وحیدی، ابوالفضل یعقوبی و علیرضا علیاری نمایندگان ایران در روز سوم هستند.

هدایت این تیم بر عهده مهدی بی‌باک به عنوان سرمربی و علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار به عنوان مربی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها