رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257597

دراگان کوبیلسکی وارد تهران شد

ساعت24-دراگان کوبیلسکی کمک مربی تیم ملی والیبال ایران امروز (جمعه) وارد تهران شد.

به‌ گزارش ‌ روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۱۷ در چهار رویداد لیگ جهانی، قهرمانان قاره ها، قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شرکت می‌کند.

دراگان کوبیلسکی مربی تیم ملی والیبال ایران صبح امروز (جمعه) وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

چهارمین هفته تمرینات تیم ملی والیبال ایران از فردا شنبه در فدراسیون والیبال آغاز می شود و کادر فنی این تیم نیز با ورود کوبیلسکی تکمیل شد.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، ایگور کولاکوویچ (سرمربی)، پیمان اکبری (مربی) دراگان کوبیلسکی و سعید رضایی (کمک مربیان)، دکتر سیامک افروزی به عنوان پزشک، دانیل میسیچ (مربی بدنساز)، حمید احمدی نیا (مدیر رسانه ای)، نوید مشجری (آنالیزور) و علیرضا پیشیاره (ماساژور) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال هستند.

برنامه چهار رویداد پیش روی تیم ملی والیبال مردان به قرار زیر است:

– لیگ جهانی والیبال: دور مقدماتی لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ از ۱۲ تا ۲۹ خردادماه با حضور ۱۲ تیم در سطح یک این رقابت ها برگزار می شود. مرحله نهایی لیگ جهانی نیز ۱۳ تا ۱۸ تیرماه در برزیل برگزار می شود.

– قهرمانی مردان آسیا: نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۱۷، از دوم تا دهم مردادماه در شهر «سورابایا» کشور اندونزی پیگیری می شود.

– انتخابی مردان جهان: مرحله نهایی مسابقات انتخابی مردان جهان در قاره آسیا در دو کشور ایران و استرالیا پیگیری می شود که رقابت های تهران از ۱۹ تا ۲۳ مردادماه سال ۹۶ برگزار می شود.

– قهرمانان قاره ها: مسابقات والیبال قهرمانان مردان قاره ها از ۲۱ تا ۲۶ شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها