رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257600

فرکی: هفته‌هایی که باید میبردیم، باختیم/ به فوتبال پاک اعتقاد دارم

ساعت24-سرمربی سایپا عنوان کرد تیمش به دنبال پیروزی برابر پیکان است تا ماندنش در لیگ را قطعی کند.

دیدار تیم‌های پیکان و سایپا از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (شنبه) از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود.

حسین فرکی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: آماده هستیم به مصاف پیکان برویم. برای ما این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است. برای گرفتن سه امتیاز تلاش زیادی خواهیم کرد. مطمئنا برای ما این بازی دشواری های زیادی خواهد داشت. پیکان هم برای ما تیم قابل احترامی است. نتایجی که این تیم کسب کرده است، دلیلی بر گفته من است که آنها نگرانی بابت جدول ندارند. تیم ما به همراه سیاه جامگان و صبا رقابت سختی دارند. هفته گذشته شکست بدی مقابل نفت داشتیم. این مسئله روی شرایط کلی ما اثر گذاشت. تلاش کردیم شرایط را عوض کنیم تا آماده این بازی شویم. امیدوار هستم بتوانیم عقب ماندگی خود را جبران کنیم و نتیجه بازی رفت را هم جبران کنیم. پیکان تیمی است که بازیکنان خوبی دارد. آنها نتایج خوبی در نیم فصل اول گرفت که الان به کارشان آمده است. پیکان برای ما قابل احترام است. امیدواریم که بتوانیم نتایج اخیر را جبران کنیم تا خود را گرفتار اما و اگرهای هفته آخر نکنیم.

فرکی درباره فوتبال پاک در هفته های آخر لیگ ایران گفت: مطمئنم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. این شرایط را من در فصل های گذشته در بالای جدول تجربه کردم. آن زمانی که برای قهرمانی می‌جنگیدیم، همین فضا در انتهای جدول وجود داشت. هیچ زمانی راجع به این موضوع قضاوت نداشتم و اعتقاد داشتم فوتبال ما پاک است. در سال های گذشته این موضوع نسبت به سال های دورتر، تاثیراتش را نشان داده است. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

سرمربی سایپا درباره روند ناکامی اخیر این تیم نیز گفت: مشکلاتی را در بحث تیمی داشتیم. بارها این مسئله را توضیح دادم. در نیم فصل اول بعد از پنج هفته مشکلاتمان شروع شد. شاید بخشی از مشکل هم طبیعی باشد. دنبال تعریف یک ساختار بودیم و تغییراتی هم داشتیم. بعد از پنج هفته نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و در نیم فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم و برخی تیم‌ها برعکس ما خوب امتیاز جمع کردند. در لیگ ما اگر در نیم فصل خوب نتیجه بگیرید، ناکامی در نیم فصل دوم به چشم نمی‌آید. خیلی سخت می‌شود در نیم فصل دوم تیم‌ها خودشان را بالا بکشند. اعتقادم بر این است که جز سپاهان و پدیده، تیم دیگری نتوانست خودش را به بالا در نیم فصل دوم بکشد. شاید تیم ها که با ۵-۶ امتیاز با ما فاصله دارند، با نوعی موفقیت توانستند جایگاهشان را به بدست بیاورند. برخی تیم ها به لحاظ گلزنی خوب پیشرفت کردند. بازیکنانی مثل منشا و انصاری و حتی حسن زاده که در تیم ما نتوانست قابلیت هایش را نشان بدهد، در سپاهان ۹ گل زده است. بازیکنی مثل تبریزی و طارمی که خوب برای تیمشان گلزنی می‌کنند.

فرکی ادامه داد: در نیم فصل دوم همه چیز سخت‌تر می‌شود. قصد توجیه ندارم ولی تفاوت ما با برخی تیم‌های بالایی ما شاید یک ناکامی باشد ولی با توجه به مشکلاتی که داشتیم، شاید جایگاه ما طبیعی باشد. اگر هفته قبل را می‌بردیم، خیلی شرایط فرق می کرد. در زمان هایی که باید می‌بردیم تا جهش کنیم، بازی را واگذار کردیم مثل هفته قبل.

وی درباره ماندنش در سایپا گفت: نمی‌خواهم در این‌باره فعلا صحبت کنم. باشگاه هم از من در این زمینه جواب می‌خواهد و من هم می‌خواهم کارمان تمام شود تا بتوانیم تصمیم بگیریم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها