رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 257606

واکنش دیگو سیمئونه به محرومیتش

ساعت24-سرمربی اتلتیکومادرید نسبت به محرومیتش و لغو آن توسط کمیته استیناف واکنش نشان داد.

به‌ گزارش آس، اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته سی و پنجم لالیگا به مصاف لاس پالماس می‌رود.

دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت‌: از پنج سال و نیم گذشته به یک روش بازی کردیم و تغییر پیدا نکردیم. مرا می‌شناسند و همچنین می‌دانند شاگردانم چگونه بازی می‌کنند. به دنبال اجرای بهترین نمایش خود هستیم تا بتوانیم پیروز میدان شویم. حریف در خانه قوی‌تر است و در حمله فعالیت زیادی دارد. بازیکنان تازه نفسی دارند که در دیدار برابر لگانس حضور نداشتند. شکست این تیم برابر لگانس به خاطر نبود بازیکنانی همچون ویسنته، روکه و ویرا بود. فردا بازی سخت و دشواری پیش رو خواهیم داشت.

اتلتیکو سه‌شنبه در دیدار حساسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید قرار خواهد گرفت. رئال در دیدار برابر دپورتیوو لاکرونیا از تیم دوم خود بهره برد و پیروز شد اما یکشنبه گذشته در ال‌کلاسیکو با حضور BBC مغلوب بارسلونا شد. سرمربی آرژانتینی در این‌باره اظهار کرد: تنها به بازی فردا فکر می‌کنم.

امروز تولد سیمئونه است. سرمربی اتلتیکو درباره خواسته‌اش در این روز گفت‌: خواهان پیروزی در دیدار هستم.

سرمربی آرژانتینی در رابطه با پیشرفت تیمش اظهار کرد: از اواخر دسامبر بهتر شدیم. سال ۲۰۱۷ متعادل‌تر شدیم به خصوص در کسب نتایج نسبت به بازی رفت برابر لاس پالماس بازیکنان آسیب دیده زیادی داریم. پنج بازیکن را در اختیار نداریم و برابر تیمی قرار خواهیم گرفت که نسبت به بازی رفت تغییراتی پیدا کرده است. آنها تهاجمی بازی می‌کنند. این موضوع برای هر حریفی خطرناک است.

سیمئونه به تمجید از سویا پرداخت و گفت‌: به نتیجه‌ سویا فکر نمی‌کنم. تنها بر بازی فردا تمرکز کردم. در این لحظات شور و شوق و افکاری که در ذهین دارید، بیشتر از عملکردتان با پا تاثیرگذار است.

سیمئونه در پایان دیدار برابر ویارئال از داور عصبانی شد و به او اعتراض کرد. پس از چند روز سایت گل اعلام کرد که سرمربی آرژانتینی به داور توهین کرده است. دیشب کمیته انضباطی دو جلسه محرومیت را برای سرمربی اتلتیکو اعلام کرد اما کمیته استیناف آن را لغو کرد. سیمئونه در این‌باره اظهار کرد: تنها به داور توضیح دادم که چرا اجازه نداد ضربه آزاد را بزنیم. در حالی که بازیکن ویارئال جریمه شده بود. خدا را شکر که فردا در کنار تیم حضور دارم.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها