رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257608

کمپانی: منچستریونایتد هیچ شانسی برای گلزنی نداشت

ساعت24-مدافع بلژیکی منچسترسیتی بر این باور است که یونایتد شانسی برای پیروزی در داربی منچستر را نداشت.

به‌ گزارش ‌دیلی میل، داربی حساس شهر منچسترسیتی یکی از کسل کننده‌ترین بازی‌های چند سال اخیر دو تیم بود. غیر از چند موقعیت جدی، بازی بیشتر در میانه‌ میدان در جریان بود.

ونسان کمپانی بعد از پایان مسابقه گفت‌: یک امتیاز کسب کردیم که خیلی برای ما بد نبود ولی این را می‌خواهم با صراحت بگویم که یونایتد نتوانست بازی را برای ما سخت کند و موقعیتی برای گلزنی نداشت. در این فصل بازی‌های خوب و زیادی داشتیم که متاسفانه به برد و سه امتیاز ختم نشد. می‌دانستیم حریف بازیکنان سرعتی زیادی در اختیار دارد که ممکن است خطرساز شود. به خوبی مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال را کنترل کردیم. مدافعان سیتی در این بازی نمره قبولی گرفتند زیرا این دو مهاجم سرعتی از کیفیت بالایی برخوردار هستند ولی در بازی برابر ما خطرساز ظاهر نشدند.

کمپانی درباره اخراج هموطن خود یعنی مروان فلینی هم اظهار کرد: خودم را وارد این طور اتفاقات نخواهم کرد. او هم تیمی من در تیم‌ ‌ملی است. بنابراین من او را حمایت خواهم کرد. نمی‌خواهم نظری درباره او بدهم. به‌ هر حال این اتفاقی است که افتاده است و باید با آن کنار آمد. او بازیکن فیزیکی است و درگیرانه بازی می‌کند. فکر می‌کنم در یک لحظه کنترل خود را از دست داد.

منچسترسیتی باید در هفته‌ پیش‌رو لیگ جزیره به مصاف میدلزبورو، تیم نوزدهم جدول رده‌بندی برود که آخرین شانس‌هایش را برای بقا جستجو می‌کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها