رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257610

زیدان: از آن مربیها نیستم که گرت بیل و رونالدو را نیمکت‌نشین کنم

ساعت24-سرمربی رئال مادرید عنوان کرد از آن دست مربی‌ها نیست که بخواهد دو ستاره تیمش یعنی گرت بیل و کریستیانو رونالدو را روی نیمکت بنشاند.

به‌ گزارش آس، رئال مادرید شنبه در هفته سی و پنجم لالیگا برابر والنسیا قرار می‌گیرد.

زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت‌: تیم از لحاظ جسمانی و روحی در شرایط خوبی قرار دارد. می‌دانیم تاکنون فوق‌العاده‌ عمل کردیم. در هر فصل برخی از لحظات تیم در شرایط سختی قرار می‌گیرد. با این حال ما از ابتدا خوب کار کردیم و به این روند ادامه‌ دادیم. از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

سرمربی رئال مادرید درباره ترکیب تیمش هم اظهار کرد: از ابتدا می‌دانستم که بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارم. آن‌ها می‌دانند این تیم مادرید است و در لیگ قهرمانان و لالیگا باید برابر حریفان ظاهر شوند. آن‌ها خیلی حرفه‌ای و قابل احترام هستند. می‌خواهیم به این روند ادامه بدهیم. هر کسی می‌تواند نظر خاص خودش را داشته باشد اما این من هستم که انتخاب می‌کنم. کار سختی به عنوان یک سرمربی دارم. به علت فشردگی بازی‌ها، از ترکیب چرخشی استفاده می‌کنم و این به معنای شجاعتم نیست. تفکرم این چنین است. کسی نیستم که بخواهم گرت بیل و کریستیانو رونالدو را نیمکت نشین کنم. گاهی اوقات با بازیکنان بحث می‌کنیم و من عقیده‌ام را برایشان توضیح می‌دهم. سپس همه با هم رو به جلو حرکت می‌کنیم.

سرمربی فرانسوی در ادامه‌ افزود: در انتخاب ترکیب، ناعادلانه رفتار نمی‌کنم. به بازیکنان احترام زیادی می‌گذارم و سپس باید ترکیب را انتخاب کنم. در برخی از باشگاه‌ها بازیکنان نیمکت نشینی حضور دارند که حتی یک دقیقه فرصت بازی پیدا نمی‌کنند و یا تنها زمانی که سرمربی به آن‌ها نیاز دارد، به میدان می‌روند. برای من همیشه همه بازیکنان مهم هستند.

زیدان درباره کریستیانو رونالدو گفت‌: او همیشه در کناره ها بازی کرده است. گاهی اوقات به علت توانایی که دارد، به عنوان مهاجم میانی استفاده می‌شود. با این حال او مهاجم کناری به حساب می آید. در این پست ۳۰۰ یا ۴۰۰ گل به ثمر رسانده است و نمی‌توانیم آن را فراموش کنیم. با توجه به توانایی‌هایی که دارد، می‌تواند در پست های مختلفی بازی کند.

سرمربی مادرید در رابطه با بازی ندادن به ایسکو در دیدار برابر اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ اظهار کرد: اینجا هستم تا برای بازیکنانم همه چیز را توضیح بدم. قرار نیست به شما بگویم که چه توضیحی به بازیکنم دادم. قبلا فوتبالیست بودم. سعی می‌کنم به اندازه کافی با شاگردانم صحبت کنم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها