رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257686

الیاس حضرتی: از هاشمیطبا بپرسید که چرا آمده است/ اصولگرایان توفیقی در جذب آرای خاکستری ندارند

ساعت24-نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: اصولگرایان در جلب آرای خاکستری مردم توفیقی نخواهند داشت.

الیاس حضرتی
الیاس حضرتی درباره برنامه اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری و چرایی کاندیداتوری مصطفی هاشمی طبا گفت: باید از خود آقای هاشمی طبا پرسید که چرا آمده است. او از دوستان قدیمی من و از مدیران با سابقه و ریشه دار این کشور است، مسئولیت‌ها و ایده‌های مختلفی در گذشته داشته اما من اخیرا توفیق زیارت ایشان را نداشتم.

او در پاسخ به این سوال که آیا حضور هاشمی‎طبا می تواند رای شکن باشد؟ نیز گفت: او رای زیادی ندارد و آرایش مشابه دوره پیشینی است که کاندیدا شده بود.
مدیرمسئول روزنامه اعتماد درباره تلاش اصولگرایان برای دور دومی شدن انتخابات نیز اظهار کرد: تا این لحظه احتمال نمی‌دهم که انتخابات به دور دوم کشیده شود و اگر هم کشیده شود آنها موفق نخواهند شد.
حضرتی درباره تلاش اصولگرایان برای جذب آرای خاکستری نیز اظهار کرد: معمولا اصولگراها توان جذب آرای خاکستری را ندارند. دست کم تا الان نداشتند. الان هم سخن‌ها، برنامه‌ها و سوابق‌شان به شکلی است که نمی‌توانند در بخش خاکستری جامعه امید ایجاد کنند.
وی ادامه داد: اصلاح طلب‌ها تجربه این کار را دارند و مردم به آنها امیدوار هستند. در عمل اصلاح طلبان کل مملکت را با هم دیدند و ایران را برای کل ایرانی‌ها خواستند، آنها شهروند درجه یک و دو نداشتند اما متاسفانه کارکرد دوستان و برادران ما در اردوگاه اصولگرایی به شکلی است که آرای خاکستری را جذب نمی کند. آنها با استفاده از الفاظ شهروند درجه یک و دو، خودی و غیرخودی و همینطور عملکردشان درباره هنر و هنرمندان و سینما و تلویزیون و پدیده های جدیدی مثل اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، توفیقی در جذب آرای خاموش نداشتند.
او توضیح داد: اصولگرایان همیشه با پدیده‌های نو مشکل داشتند تا زمانی که این پدیده‌ها بعد از سال‌ها خودشان را به آنها تحمیل می کردند. حالا هم با وجود اینکه در توییتر فعال هستند اما در برابر تماس صوتی در شبکه‌های اجتماعی مقاومت می‌کنند. بخش خاکستری جامعه اینها را می‌فهمد. بنابراین اصولگرایان برای جذب این آرا تلاش می‌کنند اما توفیقی نخواهند داشت.

خبرانلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها