رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 257779

موسوی لاری: روحانی کاندیدای اصلی اصلاح طلبان/ لیست شوراها تا آخر این هفته نهایی می شود

ساعت24-نایب رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، روحانی را نامزد اصلی این جریان برای ریاست جمهوری دانست و گفت: در جلسه سال گذشته این شورا، تصمیم گرفته شد کاندیدای اصلی، روحانی باشد و تردیدی در این دیده نخواهد شد.

عبدالواحد موسوی لاری
حجت الاسلام سید عبدالواحد موسوی لاری روز شنبه در نشست خبری که در مرکز امید ایرانیان برگزار شد، افزود: با توجه به حساس بودن شرایط ما با یک سلسله مسائل رسانه ای روبرو هستیم.

وی ادامه داد: مهمتر اینکه بعنوان جریان اصلاحات از فرصت بوجود آمده باید دیدگاه های خودمان را مطرح کنیم تا مشخص شود برای اداره کشور چه برنامه ای داریم و اگر با آقای روحانی همکاری می کنیم خواستار این برنامه ها هستیم.
نایب رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اظهار داشت: ما پیشنهاد چند نفر را در کنار روحانی داده بودیم ولی برخی افراد نیامدند اما آقای جهانگیری پذیرفت و با اصرار خود آقای روحانی وارد عرصه انتخابات شد.
موسوی لاری با اشاره به اینکه از ظرفیت انتخابات برای طرح دیدگاه هایمان استفاده می کنیم، اضافه کرد: آقایان روحانی و جهانگیری هر دو نفر تا آخر تبلیغات باقی نخواهند ماند و در فینال یک نفر را انتخاب خواهند کرد تا برای تداوم راهی که از سوی مردم آغاز شده که همان مسیر آرامش، امنیت، توسعه، کم کردن چالش ها در عرصه بین الملل و توجه به اقتصاد مولد به جای اقتصاد صدقه ای است، فراهم شود.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها