رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257845

برای ته‌دیگ از نان و سیب‌زمینی استفاده نکنید

ساعت 24-با وجود مضرات ذکرشده، استفاده از نان برشته برای افرادی که مشکلات گوارشی دارند، بسیار خوب و مناسب است. هضم نان برشته به شرطی که ترکیبات سوخته در آن به وجود نیاید، راحت‌تر است، چون ترشح اسید معده و آسیب‌های گوارشی کمتر و هضم پروتئین راحت‌تر می‌شود.

5896
به توصیه کارشناسان از خوردن نان برشته حاشیه پیتزا پرهیز کنید و ان را دور بیندازید. از نانوا تقاضا نکنید نان را برایتان برشته کند. نان سوخاری، بیسکویت و کلوچه‌هایی خریداری کنید که رنگ روشن دارند. برای تهیه ته‌دیگ از نان و سیب‌زمینی استفاده نکنید. هرچه رنگ این مواد به قهوه‌ای تیره نزدیک‌تر باشد، مضرات آن بیشتر می‌شود. به گفته کارشناسان، خوردن نان، سیب‌زمینی، ته‌دیگ، غلات و غذاهای برشته به این دلیل مضر است که ماده سمی به نام «آکریل آمید» در آن‌ها تولید می‌شود، گونه‌ای که در طولانی مدت می‌تواند یکی از دلایل ابتلای فرد به سرطان شود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل ازمجله روزهای زندگی، با وجود مضرات ذکرشده، استفاده از نان برشته برای افرادی که مشکلات گوارشی دارند، بسیار خوب و مناسب است. هضم نان برشته به شرطی که ترکیبات سوخته در آن به وجود نیاید، راحت‌تر است، چون ترشح اسید معده و آسیب‌های گوارشی کمتر و هضم پروتئین راحت‌تر می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها