رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257932

تیراندازی مرگبار در خیابان دولت

ساعت 24- معاون مبارزه با جرایم جنائی پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ از تیراندازی مرگبار زنی جوان به سمت همسر عراقی‌ خود در خیابان دولت خبر داد.

قتل
div class="item-body content-full-news">

سرهنگ حمید مکرم در این باره گفت: حوالی ساعت دوازده امروز حادثه تیراندازی در خیابان دولت به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع داده شد که به دنبال آن ماموران پلیس در محل حاضر شده و بررسی‌های خود را آغاز کردند.

وی با بیان این که در این حادثه مردی ۴۲ ساله به نام موسی که از اتباع کشور عراق بود، به دلیل شلیک گلوله جان خود را از دست داد گفت: همزمان با دستور مقام قضایی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که دختری جوان به وسیله یک اسلحه به سمت این مرد شلیک کرده است.

معاون مبارزه با جرایم جنائی پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ با بیان این که در تحقیقات ماموران هویت و محل اختفای این زن شناسایی شد، گفت: در تحقیقات مشخص شد که ضارب همسر ایرانی این تبعه عراقی و متولد سال ۱۳۷۳ بوده که در خانه‌ای در محله دروس حضور داشت که ماموران پس از اخذ مجوز قضایی این فرد را حوالی ساعت ۱۶ امروز دستگیر کردند.

وی با اشاره به این که این زن در اعترافات اولیه به قتل این مرد اعتراف کرد، گفت: در بازجویی ها مشخص شد که متهم همسر این مرد عراقی بوده و پس از آشنایی در سلیمانیه عراق با یکدیگر ازدواج کردند اما مدتی بعد به اختلاف برخورده و متهم به ایران بازگشته است.

مکرم با بیان این که این زن به شکل قانونی به کشور وارد شده بود، اظهار کرد: اما در تحقیقات مشخص شد که مقتول به شکل غیرقانونی و در حالی که یک قبضه اسلحه کمری به همراه داشته وارد کشور شده و با همان اسلحه کمری نیز به قتل رسیده است.

معاون مبارزه با جرایم جنائی پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در تحقیقات اولیه انگیزه این فرد اختلافات خانوادگی عنوان شده است. اخبار تکمیلی از این حادثه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها