رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 258344

پروین:

هم هواداران صبور باشند،هم بازیکنان/بیرانوند عصبانی بوده؛ می ماند

ساعت24-پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان با قهرمانی که به دست آوردند، غیرتشان را نشان دادند اما باید صبورتر از این می بودند.

علی پروین در رابطه با مسائل مختلف پیرامون پرسپولیس به صحبت پرداخت که حاصل آن را می خوانید.

پرسپولیس خودش بود، ذوب آهن را می برد

پرسپولیس مقابل ذوب آهن می توانست برنده بازی باشد اما اول بازی غافلگیر شد. فکر می کنم بازیکنان به خاطر اتفاقاتی که در تمرین رخ داده بود، خیلی آماده نبودند و همین باعث شد که نتوانند نتیجه بگیرند. با این حال همین که 3 گل زدند و در تهران نباختند، بازهم نتیجه بدی نبود اما اگر پرسپولیس خودش بود، می توانست برنده بازی باشد.

اعتصاب کار قشنگی نبود

این اعتصاب اصلا کار قشنگی نبود. اگر بخواهم حرف دلم را بزنم، من به عنوان یک پرسپولیسی از این اتفاقات ناراحت شدم. البته بازیکن حق دارد دنبال پولش باشد چون روی پولی که قرارداد می بندد، حساب باز می کند. باشگاه پرسپولیس هم دنبال پول هست و اینطور نیست که مدیران باشگاه نشسته باشند. بازیکنان با قهرمانی که به دست آوردند، غیرتشان را نشان دادند اما باید صبورتر از این می بودند.

هواداران نباید توهین کنند

شعارها اصلا قشنگ نبود و مرا ناراحت کرد. همه ما یک خانواده به نام پرسپولیس هستیم. تیمی که قهرمان می شود، نباید چنین اتفاقاتی برایش رخ دهد و توهین شود. هواداران باید صبوری کرده و بازیکنان را درک کنند. این تیم یک فصل زحمت کشیده و نباید الان به حاشیه برود.

بزرگترهای تیم وظیفه سنگینی دارند

آن موقع که من سرمربی پرسپولیس بودم، بزرگان تیم حواسشان به جوان ها بود. الان هم بزرگان تیم باید چنین کاری انجام دهند و نگذارند تیم به حاشیه برود. به نظرم آنها وظیفه سنگینی در قبال بازیکنان جوان دارند که در پرسپولیس خوب جا بیفتد، نه اینکه اشتباه کنند.

بیرانوند از روی عصبانیت حرف زده

بیرانوند دروازه بان جوان و با استعدادی است. فکر می کنم از روی عصبانیت آن حرف ها را زده است و خودش هم می داند اشتباه کرده است. من قبلا هم گفته بودم با حضور او دروازه پرسپولیس تا چند سال بیمه شده است. الان هم این را می گویم چون مطمئنم حرف های او احساسی بوده و در پرسپولیس می ماند و باز هم خوب کار می کند. هواداران هم نباید نسبت به صحبت های او حساسیت نشان دهند.

برای بازی الوحده استادیوم پر شود

امیدوارم پرسپولیس لیگ را با خاطره خوب تمام کند. مهمترین بازی پرسپولیس در این مقطع با الوحده است و باید حواسمان با آن بازی باشد. امیدوارم در روز بازی استادیوم پر شود و همه برای صعود پرسپولیس جشن بگیرند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها