رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 258563

رئیس ستاد انتخابات اصولگرایان معتدل حامی روحانی:

طیف اصولگرایی تنها شامل جمنا نیست/ ستاد اصولگرایان معتدل را 24 ساعته تشکیل دادیم

ساعت 24- رئیس ستاد انتخابات اصولگرایان معتدل حامی روحانی گفت: طیف اصولگرایی تنها شامل جمنا نیست و طیف عظیمی از اصولگرایان خارج از جمنا حضور دارند.

بهروز نعمتی
«بهروز نعمتی» عصر دوشنبه در مراسم گشایش ستاد انتخابات اصولگرایان معتدل حامی حسن روحانی با بیان این مطلب افزود: ما به سرعت و ضرب الاجل و در مدت ٢٤ ساعت ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی را راه اندازی کردیم.

رئیس ستاد انتخابات اصولگرایان معتدل حامی روحانی با بیان اینکه «ما به دنبال اثر بخشی این ستاد هستیم توضیح داد که در راس هرم اداری ستاد، شورای سیاستگذاری قرار دارد و سپس شورای مشورتی راهبردی فعال است ‌که شامل نمایندگان ادوار و اقشار مختلف می‌شود.»


نعمتی همچنین در خصوص ساختار و تشکیلات و تقسیم بندی سازمانی ستاد اصولگرایان معتدل حامی روحانی گفت: کشور را به 8 منطقه تقسیم کردیم که 32 استان را پوشش می دهد،16کمیته تشکیل داده‌ایم و برای ستاد 5معاونت نیز در نظر گرفته‌ایم .


وی با اشاره به این که در کنار این ستادها یک ستاد مردمی هم تشکیل داده‌ایم گفت: ستادهای مردمی از فردا در سراسر کشور فعال خواهند شد و همچنین سایتی را نیز به نام اصولگرایان معتدل راه اندازی کرده‌ایم.


به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ونخستین میان دوره ای مجلس دهم شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 1396 در کشور برگزار می شود.


در این دور از انتخابات ریاست جمهوری صلاحیت 6 نفر از داوطلبان از سوی شورای نگهبان احراز شده است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها