رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 258713

فارغ التحصیلی اولین دانش پژوهان رشته «مدیریت عالی گردشگری»

ساعت24-جشن دانش‌آموختگی اولین دانش پژوهان رشته «مدیریت عالی گردشگری» کشور از طرف موسسه آموزش عالی بهار برگزار می‌شود.

گردشگری
style="text-align: justify;">به گزارش روابط عمومی «مؤسسه آموزش عالی بهار»، دکتر شهین سپهری، مدیر گروه گردشگری موسسه آموزش عالی بهار ضمن اعلام خبر برگزاری این مراسم گفت: با توجه به شعار امسال یعنی «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، موضوع «اشتغال‌زایی» از مهمترین دغدغه‌های کشور است و به گفته رهبر عزیزمان می‌بایست به عنوان اولویت در برنامه‌های دولت قرار گیرد.
مدیر گروه گردشگری موسسه آموزش عالی بهار در ادامه گفت: دانش آموختگان رشته «مدیریت عالی گردشگری» از مدیران برجسته و کارآمد بخش خصوصی و دولتی هستند و می‌توانند تأثیر بسزایی در پیشبرد اهداف کشور در جهت اشتغالزایی و افزایش تولید داشته باشند.
دکتر شهین سپهری با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته کارآفرینان به عنوان موتور محرک اقتصادی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند، گفت: کارآفرینان با دانش و شجاعت و خاصیت ریسک پذیری، مولد ثروت و همچنین نوآوری و خلاقیت هستند که این امر، بسیار حائز اهمیت است.
خاطرنشان می‌شود با توجه به اهمیت موضوع گردشگری در رشد و توسعه‌ی اقتصادی و ارزآوری در کشور، «مؤسسه آموزش عالی بهار» با تعاملات بین‌المللی و اخذ مجوزهای لازم و همکاری با اساتید مجرب حوزه گردشگری در داخل و خارج از کشور، فارغ‌التحصیلی اولین دانش پژوهان رشته «مدیریت عالی گردشگری» خود را جشن می‌گیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها