رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 260150

برد به موقع آرسنال در راه کسب سهمیه

ساعت 24- آرسنال موفق شد با ارائه نمایش برتر در نیمه دوم، با 2 گل یونایتد را مغلوب کرده تا به کسب سهمیه امیدوار شود.

آرسنال
style="text-align:justify">توپچی ها و شیاطین سرخ برای کسب سهمیه، در امیرتیس به مصاف هم رفتند. بازی با برتری آرسنال آغاز شد و آنها می توانستند در دقیقه 4 به گل برسند اما ضربه آرام سانچس در اختیار دخیا قرار گرفت.

در دقیقه 8، رمسی روی پاس سانچس فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت اما ضربه او از سمت راست محوطه با عکس العمل فوق العاده سنگربان اسپانیایی یونایتد همراه بود.

در ادامه، توپ و میدان در اختیار شاگردان ونگر بود و در دقیقه 25، ولبک می توانست در محوطه جریمه دروازه تیم سابق خود را باز کند اما فیل جونز در آخرین لحظه مانع شد.

در دقیقه 31 چمبرلین از پشت محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او توسط دخیا دفع شد.

در دقیقه 32، شیاطین سرخ اولین و بهترین فرصت ممکن را برای زدن گل اول به دست آوردند. پاس به عقب عجیب هولدینگ در میانه راه به رونی رسید اما این مهاجم باتجربه در موقعیتی تک به تک مغلوب پتر چک شد.

در ادامه نیمه اول علیرغم تلاش آرسنال، اتفاق خاصی رخ نداد تا 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، باز هم توپچی ها کنترل بازی را در دست گرفتند و حملات نصفه و نیمه ای را روی دروازه تیم میهمان ترتیب دادند.

اما برتری آرسنال در دقیقه 54 بالاخره نتیجه داد و آنها به گل رسیدند. گرانیت ژاکا پشت محوطه صاحب توپ شد و ضربه محکم او بعد از برخورد با هره را وارد دروازه دخیا شد تا توپچی ها با یک گل از حریف پیش افتند.

سه دقیقه بعد، توپچی ها به گل دوم هم رسیدند. با اشتباه مارسیال، چمبرلین در جناح راست پا به توپ شد و ارسال او با ضربه سر فوق العاده ولبک همراه بود تا اختلاف به دو گل برسد.

در ادامه، یونایتدها روند هجومی به خود گرفتند تا گلهای دریافتی را جبران کنند. در دقیقه 65، شیاطین سرخ صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند اما ضربه رونی توسط پتر چک مهار شد.

در دقیقه 74، وین رونی یک بار دیگر شانس خود را از پشت محوطه امتحان کرد اما این بار هم ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 80، کاپیتان یونایتدها باز هم از پشت محوطه به سمت دروازه چک شلیک کرد که این بار ضربه او راهی به دروازه نیافت. در ادامه و علیرغم تلاش فراوان بازیکنان یونایتد، این تیم قادر به خلق موقعیت خطرناکی روی دروازه آرسنال نبود تا در نهایت بازی با برتری 0-2 توپچی ها به پایان برسد و در هفته ای که بعد از سالها روابط مورینیو و ونگر خوب شده بود، سرمربی فرانسوی موفق شد برای اولین بار پیروزی برابر آقای خاص در لیگ برتر را جشن بگیرد.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها