رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 260275

تمدید جشنواره شعبانیه فروش خودرو +یک هدیه نفیس

جشنواره فروش ویژه خودروهای وارداتی به علت استقبال بسیار خوب مشتریان، تا پایان ماه شعبان تمدید شد.

به گزارش صبحانه، هلدینگ مفتاح به مناسب فرارسیدن ایام پرفضیلت و پر برکت شعبانیه، اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه خودروهای خارجی کرده است که شامل خودروهای محبوبی چون هیوندای سانتافه، توسان، اکسنت، النترا،کیاسراتو و سورنتو و نیز سایر محصولات و خودروهای خارجی مورد پسند مشتریان با برندهای لکسوس، مرسدس بنز و بی ام دبلیو خواهد بود.

این جشنواره از روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه و همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام (ص) آغاز و تا پایان شعبان ادامه خواهد داشت و شرکت مفتاح رهنورد به عنوان کمپانی برگزیده در کنگره تجلیل از حامیان حقوق مصرف کننده سال 95، تسهیلات و شرایط ویژه ای را برای مشتریان این جشنواره در نظر گرفته که شامل موارد زیر خواهد بود:

تمدید جشنواره شعبانیه فروش خودرو با یک هدیه نفیس +جزییات

1. خدمات ویژه به خریداران: علاوه بر خدمات مشاوره ای حرفه ای، تخصصی و فنی به مشتریان، حمل خودرو تا محل شماره گذاری و همچنین شماره گذاری خودرو رایگان، خدمات ویژه ای چون پرداخت 80 درصد از هزینه بیمه بدنه خودروهای فروخته شده و بیمه شخص ثالث رایگان خودرو، از دیگر تعهدات مفتاح رهنورد به مشتریان خود در این جشنواره خواهد بود.

2.تحویل به موقع و قیمت قطعی: با توجه به نوسانات ارزی و تلاش برخی شرکت های متفرقه برای سودجویی از تلاطمات ارزی در بخش فروش خودروهای خارجی، مفتاح رهنورد با تضمین دو وعده فوق، تلاش می کند رضایت کامل مشتریان را در این جشنواره کسب کند لذا در راستای کسب این رضایتمندی به فروش خودرو با قیمت های سال 95 در این جشنواره اقدام نموده است.

3.تسهیلات و تخفیف ویژه به ایثارگران: با توجه به نامگذاری سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنها با ارائه مدرک معتبر شناسایی، از تخفیف ویژه در خرید نقدی و تسهیلات مناسب در صورت استفاده از طرح های ویژه مفتاح رهنورد بهره مند خواهند شد.

همچنین با توجه به استقبال بسیار خوب علاقمندان به استفاده از این طرح فروش ویژه، مفتاح رهنورد به کلیه خریدارانی که تا آخر ماه شعبان، اقدام به خرید محصولات فوق کنند، علاوه بر تسهیلات و تخفیفات ویژه، هدایای بسیار نفیس و ارزنده ای تقدیم می کند.

علاقمندان به شرکت در جشنواره شعبانیه و استفاده از تسهیلات خرید سریع، تحویل به موقع و اطمینان از قیمت مناسب فروش، می توانند با شماره تلفن 84262 تماس یا به دفتر مرکزی شرکت واقع در خیابان فاطمی روبروی سازمان آب پلاک 223 مراجعه و همچنین با ورود به وب سایت شرکت مفتاح رهنورد، از مشاوره آنلاین شبانه روزی استفاده کنند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها