رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 260479

65درصدامریکایی ها یک حیوان درخانه دارند

ساعت 24-بنابه گزارش انجمن محصولات حیوانات خانگی آمریکا، پیش بینی می شود که در سال ۲۰۱۷ بیش از ۶۹ میلیارد دلار خرج محصولات حیوانات خانگی شود که در مقایسه با سال ۲۰۱۶ که این رقم نزدیک به ۶۷ میلیارد دلار بود، افزایش چشمگیری است.حیوانات خانگی در بین مردم آمریکا هواداران زیادی دارد و حدود ۶۵ درصد از خانواده های آمریکایی حداقل یک حیوان خانگی دارند. خیلی از صاحبان این حیوانات آنها را لوس کرده و حاضرند هر کاری را برای آنها انجام دهند و هر چیزی که مد می شود را بخرند.

025
بیست و هشتمین نمایشگاه سالانه حیوانات خانگی آمریکا که در لس انجلس برگزار شد، بزرگترین نمایشگاه نوع خود در جهان شناخته شده و یکی از فرصت هایی است که دوستداران و صاحبان حیوانات خانگی می توانند در آن با جدیدترین محصولات آشنا شوند.این نمایشگاه همینطور شامل اجراهای زنده، جلسات آموزشی، آموزش نکات مهم در مورد نگهداری از حیوانات، پذیرش حیوانات خانگی بی سرپناه، و جدیدترین محصولات برای انواع مختلف حیوانات خانگی بود.سازمان دهندگان گفتند که بیش از هزار نوع حیوان خانگی از جمله سگ، گربه، ماهی، و خزنده در این نمایشگاه ارائه داده شده بود.در این نمایشگاه همینطور جدیدترین محصولات برای حیوانات خانگی به فروش گذاشته شده بود که شامل ظرف های غذا و آب مخصوص، لباس، و اسباب بازی می شد.
جدیدترین حیوانات خانگی
جنیفر بکر، سخنگوی نمایشگاه می گوید در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ غرفه به حیوانات و نیازهای روزمره آنها اختصاص داده شده.او گفت: «جدیدترین محصولات برای حیوانات خانگی داریم. هر چیز تازه ای را در این صنعت می توانید در اینجا پیدا کنید.»یکی از ترند ها (مدهای) امسال در دنیای حیوانات خانگی، عروس دریایی است که اکنون در آکواریوم های شیک روی میز می آیند. با پرداخت ۳۴۰ دلار می توانید یک آکواریوم روی میز با لامپ های ال ای دی رنگارنگ و سه عروس دریایی بخرید.ترنر گفت: ما از عروس دریایی استفاده می کنیم که به آنها «مون جلی فیش» عروس دریایی ماه می گویند که در تمام اقیانوس های دنیا هست. آنها را در ظرف های شیشه ای بدون انعکاس در محیطی که مثل آبهای آزاد ساخته شده نگه می داریم که با چراغ هایی با لامپ های «ال ای دی» رنگارنگ می آید که می توانید رنگشان را عوض کنید. عروس دریایی می تواند حیوان خانگی تان باشد.
لیست محصولات جدید
اما نمایشگاه امسال محصول جدیدی دارد. برای سگ ها نیز قلاده های جدید که در شب می درخشند موجود بود که ۲۰ دلار قیمت دارند.لباس، تردمیل برای راه رفتن سگ، خانه، سایه بان، و ظرف های آب تنها چند تایی از اجناس و محصولاتی بود که برای با وفا ترین دوست انسان در این نمایشگاه عرضه شده بود.برای گربه ها نیز انواع مختلف محصولات به چشم می خورد، یکی از آنها از شرکت کانادایی «کتیت» (Catit) بود که گربه ها را سرگرم نگه می دارد.حوض گل با فواره با قیمت ۳۰ دلار کمک می کند تا گربه هایی که دوست ندارند آب ساکن در ظرفشان را بخورند از آب این حوض کوچک که جریان دارد لذت ببرند.از نور و چراغ نیز برای محصولات گربه استفاده شده، از جمله ظرف توالت گربه نئون که با خاک میکروکریستال غیر سمی می آید که نه تنها رطوبت را جذب میکند بلکه در تاریکی می درخشد.اینها تنها تعداد انگشت شماری از محصولاتی بودند که در نمایشگاه حیوانات خانگی آمریکا به نمایش در آمدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها