رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 260542

آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس/ منشا پرسپولیسی شد/ بیرانوند از ترکیه پیشنهاد دارد/ سعد ناطق در راه تهران

ساعت24-معاون باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه کار پیوستن مدافع عراقی به این تیم نهایی شده است، گفت: علیرضا بیرانوند از یک تیم ترکیه‌ای پیشنهاد دارد.

محمدعلی ترکاشوند در گفتگو با رادیو تهران درباره اینکه گادوین منشا زیر قراردادش با باشگاه پرسپولیس زده است، گفت: باید منشا را صد درصد پرسپولیسی بدانید و کار امضای قراردادش تمام شده است. یک مقدار سوء تفاهم هایی ایجاد شده بود که منشا دیروز با مدیر برنامه هایش به باشگاه آمد و صحبت کردیم. در نهایت این سوء تفاهم حل شد و ما قراردادش را علنی کردیم.

وی تاکید کرد: منشا زیر قراردادش نزده بود. او فکر می کرد با ما یک نامه امضا کرده و نمی دانست که قرارداد رسمی امضا کرده است! به هر حال او توجیه شد و صد درصد بازیکن پرسپولیس است.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره جذب بازیکنان دیگر گفت: ما شجاع خلیل زاده را هم گرفته ایم. برانکو بازیکنان دیگر را هم مدنظر دارد که در حال مذاکره هستیم و تقریبا نهایی شده است. اجازه بدهید هر موقع قرارداد امضا شد، اسامی آنها را اعلام کنیم.

ترکاشوند در پاسخ به این سئوال که آیا سعد ناطق بازیکن عراقی هم مدنظر باشگاه پرسپولیس است؟ گفت: بله، مذاکرات ما با این بازیکن تقریبا نهایی شده است. منتظریم که او این هفته به تهران بیاید.

وی درباره اینکه آیا علیرضا بیرانوند از باشگاه ویارئال پیشنهاد دارد چرا که نماینده باشگاه ویارئال اسپانیا در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، گفت: خیر، من چیزی درباره حضور نماینده ویارئال در ورزشگاه آزادی نشنیدم. فکر می کنم یک تیم ترکیه ای خواهان بیرانوند است ولی این بازیکن با ما قرارداد دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها