رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 261651

رئیسی رسما خواستار مناظره با روحانی شد

ساعت 24- نماینده ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در نامه‌ای به رسانه ملی، خواستار برگزاری مناظره دوجانبه میان این نامزد انتخابات و حسن روحانی شد.

مناظره
نماینده ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نامه‌ای به عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما و سید احسان قاضی‌زاده هاشمی رئیس ستاد نظارت بر تبلیغات انتخابات، درخواست برگزاری مناظره دوجانبه میان سید ابراهیم رئیسی و حسن روحانی را ارائه داد.


در این نامه آمده است:

«احتراماً با توجه به برگزاری مناظره سوم و عدم پاسخگویی به سؤالات و مطالبات واقعی مردم عزیز و طرح مطالب خلاف واقع در این مناظره، از کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات و رسانه ملی درخواست داریم مناظره‌ای با حضور جناب آقای سید ابراهیم رئیسی و جناب آقای حسن روحانی برگزار شود تا در فضایی شفاف، صریح و بدون واسطه، مباحث لازم، طرح و امکان شناخت و تصمیم‌گیری را برای مردم عزیز ایران فراهم کند.

این مهم می‌تواند تأثیر بسزایی در فرآیند آشنایی بیش از پیش ملت ایران با آراء و نظرات نامزدهای ریاست جمهوری داشته باشد تا با شناخت دقیق‌تری بتوانند آرای خود را به صندوق‌های رأی بیاندازند و فضاسازی‌ها، تهمت‌ها و تخریب‌های غیراخلاقی صورت گرفته در افکار عمومی را جبران کند.»

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها