رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 261952

آخرین حضور چهار بازیکن رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو؟

ساعت 24- احتمال دارد چهار بازیکن رئال مادرید امشب آخرین حضورشان را در سانتیاگو برنابئو تجربه کنند.

سانتیاگو برنابئو
به‌ گزارش آس، رئال مادرید امشب آخرین بازی اش را در این فصل لالیگا در سانتیاگو برنابئو انجام خواهد داد.

سویا آخرین تیمی خواهد بود که مادرید در این ورزشگاه برابرش قرار خواهد گرفت. این بازی ممکن است خداحافظی چهار بازیکن مادرید با برنابئو باشد. البته می‌توانست آخرین بازی پنج بازیکن باشد اما په‌په به خاطر مشکلات جسمانی در فهرست ۱۸ نفره قرار ندارد. مدافع پرتغالی قرادادش را با مادرید تمدید نخواهد کرد و به احتمال فراوان مقصد بعدی‌اش اینتر باشد. در ادامه‌ به چهار بازیکن دیگر مادرید اشاره می شود.

کیلور ناواس

باشگاه مادریدی از ماه پیش در رابطه با آینده ناواس تصمیم گرفته است. این دروازه‌بان در فصل بعد جایی در ترکیب سفیدپوشان نخواهد داشت. باشگاه اسپانیایی به دنبال جذب دروازه‌بان دیگری است و دوباره برای امضای قرارداد با داوید دخئا تلاش خواهد کرد. ناواس فصل غیرمتعارفی را پشت‌سر گذاشت. او در برخی از نتایج ضعیف تیمش یکی از مقصرها خوانده شد. با این حال این دروازه‌بان کاستاریکایی در هفته‌های آخر لالیگا و به خصوص لیگ قهرمانان اروپا عملکرد درخشانی داشت و در برخی لحظات توپ‌ها را به خوبی مهار کرد. او امیدوار است که فصل بعد نیز از دروازه‌ تیم مادریدی حفاظت کند. زین الدین زیدان (سرمربی) و دیگر اعضای باشگاه از ناواس دفاع کردند اما درهای باشگاه برای خروج او باز است و به احتمال فراوان امشب آخرین بازی‌اش را در برنابئو انجام خواهد داد.

فابیو کونترائو

بالاخره مدافع پرتغالی در فهرست ۱۸ نفره مادرید قرار گرفت. او به احتمال فراوان امشب از برنابئو خداحافظی خواهد کرد. با وجود این که هنوز از قراردادش یک سال باقی مانده است اما با ورود تئو ارناندس به مادرید جایی در این تیم نخواهد داشت. کونترائو در بیشتر بازی‌های مادرید در این فصل به علت مشکلات جسمانی حضور نداشت. به همین خاطر باشگاه اسپانیایی به دنبال فروش این بازیکن است. اسپورتینگ لیسبون علاقمند به جذب اوست و به احتمال فراوان مقصد بعدی مدافع پرتغالی لیسبون باشد.

خامس رودریگس

عملکرد غیر منتظره مارکو آسنسیو و درخشش ایسکو و نبود جایگاهی برای هافبک تهاجمی در سیستم زیدان شرایط را برای بازیکن کلمبیایی سخت کرده است. به همین خاطر احتمالا در پایان فصل مادرید را ترک کند. او یکی از بهترین بازیکنان در فصل نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود و تیم‌های زیادی برای جذب این بازیکن رقابت خواهند کرد. با این حال هافبک کلمبیایی تمام تلاش خود را کرد تا به ترکیب اصلی راه پیدا کند. او گلزنی کرد و پاس گل داد به همین علت زیدان دوست ندارد چنین بازیکنی را از دست بدهد. با این حال ماندن در مادرید به نفع خامس نخواهد بود چون باز هم نیمکت نشین خواهد ماند. بر اساس اخبار رسیده از کلمبیا این بازیکن با منچستریونایتد به توافق اولیه رسیده است.

آلوارو موراتا

بدون شک مهاجم اسپانیایی یکی از ستاره های نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. او در فصل گذشته پیشنهادات را رد کرد چون زیدان به او قول داد در ترکیب تیم نقشی اساسی داشته باشد اما در این فصل دقایق کمی بازی کرد. موراتا در این شرایط نیز دومین گلزن برتر مادرید محسوب می‌شود و از دقایق کمی که در زمین حضور دارد بارها ابراز نارضایتی کرده است. مهاجم اسپانیایی شایسته حضور در ترکیب اصلی است و به همین خاطر مدیر برنامه‌اش در حال‌ بررسی پیشنهادات است. باشگاه مادرید قصد دارد رضایت موراتا را برای ماندن جذب کند اما آنتونیو کونته، سرمربی چلسی بر امضای قرارداد با بازیکن اسپانیایی اصرار دارد. علاوه بر این ژوزه مورینیو (سرمربی منچستریونایتد) نیز به جذب این بازیکن علاقمند است. به همین خاطر بعید نیست موراتا در فصل آینده در لیگ برتر انگلیس پا به توپ شود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها