رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 262397

درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب بمب مدنظر استقلال/ جانشین سروش مشخص شد

ساعت24-قرار است در روزهای آینده مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس نشستی را با هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل گسترش فولاد برگزار کنند تا درباره چگونگی انتقال شجاعیان به این تیم مذاکره داشته باشند.

از آن روزهایی که برانکو در مصاحبه‌های قبل از بازی با گسترش از داریوش شجاعیان تعریف می‌کرد می‌شد فهمید به این بازیکن علاقه دارد و خواهان پیوستنش به پرسپولیس است. حالا مدت‌ها بعد از آن تعریف و تمجیدها خبر می‌رسد باشگاه پرسپولیس مذاکرات رسمی خود برای به خدمت گرفتن ستاره گسترش فولاد تبریز را آغاز کرده است. داریوش شجاعیان به خاطر عملکرد بسیار خوب خود در یکی دو فصل اخیر به تیم ملی هم رسید و حالا با آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه بسیاری از تیم‌های لیگ برتری قرار دارد.


در حال حاضر مسوولان باشگاه پرسپولیس با برقراری تماس با مدیران باشگاه گسترش فولاد رسما درخواست جذب این ملی‌پوش را ارائه داده و خواهان برگزاری نشست برای نهایی کردن این نقل و انتقال هستند.

شجاعیان دو فصل دیگر با گسترش فولاد قرارداد دارد و بازیکن این باشگاه به حساب می‌آید و به همین خاطر هر باشگاهی که او را می‌خواهد باید با باشگاه متبوعش مذاکره انجام بدهد.


بر همین اساس قرار است در روزهای آینده مسوول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس نشستی را با هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل گسترش فولاد برگزار کنند تا درباره چگونگی انتقال شجاعیان به این تیم مذاکره داشته باشند.


تیم تبریزی برای صدور رضایتنامه مبلغی حدود یک میلیارد تومان در نظر گرفته است و همین مساله کار را برای جذب ستاره ملی‌پوش سخت می‌کند اما با توجه به تاکید برانکو به جذب شجاعیان این احتمال وجود دارد طرفین به این نتیجه برسند در ازای کسر مبلغ قرارداد معاوضه بازیکن با هم داشته باشند.


شنیده‌ها حکایت از این مساله دارد مبلغ بالای رضایتنامه شجاعیان باعث شده استقلالی‌ها هم قید جذب این بازیکن را بزنند. البته نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد، این خبر را تأیید کرده و اعلام کرد ترکاشوند برای جذب شجاعیان پیشنهاد خود را به ما ارائه کرده است.


با توجه به اینکه احتمال جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس زیاد شده برانکو و باشگاه قصد دارند این بازیکن را جانشین رفیعی کنند. سبک بازی و پست بازی هر دو نفر شباهت زیاد به هم دارد هر چند بعید است شجاعیان که به نوعی همشهری سروش هم به حساب می‌آید بتواند مقبولیت و محبوبیت این بازیکن را به سرعت به دست بیاورد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها