رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 262461

بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس، استقلالی است!

ساعت 24- داریوش شجاعیان با پرسپولیسی‌ها مذاکره کرده و گفته می‌شود با سرخپوشان به توافق رسیده است.

ماجرای پیوستن داریوش شجاعیان به پرسپولیس خیلی جدی‌تر از آن است که به نظر می‌رسد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که در سال‌های گذشته و حتی همین چند روز پیش اخباری درباره قطعی شدن پیوستن این بازیکن به استقلال شنیده می‌شد. اما وقوع چند اتفاق این بازیکن را به پرسپولیس نزدیک‌تر کرده است.

اول اینکه این بازیکن با شجاع خلیل‌زاده و سروش رفیعی رفاقت زیادی دارد. این روزها مرتبا عکس‌هایی از این 3 نفر منتشر می‌شود که آن‌ها را در کنار هم نشان می‌دهد. در واقع شجاعیان در تهران و در منزلی به سر می‌برد که متعلق به رفیعی است و شجاع هم چند روزیست در آن اقامت دارد.

مورد بعدی مربوط به برانکو است که احتمال می‌دهد سروش از پرسپولیس برود. برانکو که برای شروع فصل جدید لیگ برتر و ادامه حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین فصل بعد این مسابقات به حضور رفیعی نیاز دارد به این فکر می کند که اگر سروش برود داریوش شجاعیان نزدیک‌ترین بازیکن به اوست.

سومین مورد هم مربوط به خود شجاعیان است. او مدت زیادی نیست که در فوتبال ایران چهره شده. اما در همین مدت کوتاه توانایی‌های خودش را نشان داده تا حدی که معمولا به اردوی تیم ملی هم دعوت شده. حقیقت این است که به نظر می‌رسد دیگر وقتش شده او از تیمی در سطح گسترش فولاد به تیم‌های بزرگ‌تری برود. ماندن او بیش از این در گسترش فولاد آورده‌ای برایش نخواهد داشت و او باید در تیمی که سطح بالاتری دارد بازی کند. این موضوع را خود مدیران باشگاه گسترش هم می‌دانند.

در آخر اینکه مذاکرات جدی میان دو باشگاه به طور رسمی آغاز شده و به همین دلیل امکان توافق وجود دارد. هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل باشگاه گسترش در این باره گفته است: «ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس با باشگاه گسترش فولاد تماس گرفته و به صورت جدی خواهان حضور داریوش شجاعیان در پرسپولیس شده است.» البته شجاعیان هنوز با گسترش قرارداد دارد اما او دلش می‌خواهد از گسترش برود و به همین دلیل به احتمال فراوان با توافق بر سر مبلغی که کم هم نیست از گسترش به پرسپولیس منتقل خواهد شد.

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها