رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 262472

پیشنهاد رسمی پرسپولیس به ستاره استقلال

ساعت 24- روزبه چشمی هافبک جوان استقلال آماده حضور در فصل جدید با پیراهن این تیم می شود.

چشمی که این روزها با انگیزه فراوانی در تمرین استقلال حاضر می شود درباره فصل آینده می گوید: همانطور که گفتم تمام تلاشم را کردم که در این فصل بازی کنم اما وقتی دیدم که نشد تمریناتم را با استقلال پیگیری کردم و الان اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال می‌توانند شهادت بدهند که چقدر آماده‌ام.

او درباره رقابت با دیگر هافبک های استقلال توضیح می دهد: راستش را بخواهید هر تعداد بازیکن که در پست من قرار داشته باشند باید رقابت کنم و ثابت کنم که شایستگی قرار گرفتن در ترکیب اصلی را داشته‌ام. پس با این حساب مهم نیست چند بازیکن در پست من باشند و همانطور که آنها تلاش می‌کنند من هم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تمام تلاشمان را انجام می‌دهم.

چشمی همچنین درباره مذاکره با پرسپولیس اعتراف می کند که از این تیم پیشنهاد داشته است: درست است من در نیم فصل با پیشنهاد جدی از سوی پرسپولیس روبه‌رو شدم. اولا باید بگویم بزرگتر از من در استقلال و پرسپولیس بازی کرده‌اند و حالا من که فقط چند ماه در رده پایه در پرسپولیس بودم. این هم که خیلی‌ها می‌گویند طرفدار استقلال نیستم را فکر کنم به زبان نه، در زمین بازی ثابت کرده‌ام که آیا حرف‌ آنها درست است یا نه. وقتی یک سال از میادین دور بودم و هواداران استقلال و تا حدودی مدیران تیم اینقدر به من لطف داشتند دور از معرفت بود که این تیم را رها کنم بالاخره فوتبال بالا و پایین دارد و من نمی‌توانستم با پاسخ مثبت دادن به پیشنهاد پرسپولیس خیلی چیزها را فراموش کنم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها