رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 262544

خریداحتمالی پرسپولیس:ازبچگی استقلالی بودم!

ساعت24-بعد از شجاع خلیل‌زاده و گادوین منشا، داریوش شجاعیان قرار است به سومین بمب سرخپوشان پایتخت تبدیل شود.

ستاره گسترش، مدت‌هاست مورد توجه تیم‌های بزرگ لیگ قرار دارد و شاید زمان حضور او در تیمی بزرگتر از گسترش فولاد رسیده باشد. پرسپولیس برای شجاعیان، پیشنهاد رسمی فرستاده و احتمال حضور او در تیم برانکو زیاد به نظر می‌رسد. بازیکنی که بعد از بیرانوند، می‌تواند دومین بازیکن استقلالی پرسپولیس شود.

خریداحتمالی پرسپولیس:ازبچگی استقلالی بودم!
شجاعیان نیم فصل لیگ پانزدهم که مورد توجه استقلال قرار داشت، در مصاحبه‌ای از علاقه کودکی به این تیم گفت: «آرزوی خیلی از بازیکنان است که در استقلال بازی کنند و من هم چنین آرزویی دارم. از کودکی استقلالی بودم و واقعا دوست دارم به این تیم برود اما نمی دانم در آینده چه اتفاقی می افتد و دو باشگاه چه تصمیمی می گیرند. در فوتبال حرفه ای باید پاروی دلت بگذاری و تابع تعهد و قراردادت باشی.»

یک سال و نیم قبل، شجاعیان پا روی دلش گذاشت و بخاطر قرارداد با گسترش فولاد در این تیم ماند. حالا شاید او لازم باشد یک بار دیگر، محکم‌تر پا روی دلش بگذارد و به تیم رقیب سنتی استقلال برود. در پرسپولیس و استقلال، بازیکنان زیادی قبلا طرفدار تیم رقیب بوده‌اند اما کمتر کسی مثل شجاعیان، رسما از این علاقه حرف زده و آرزوی حضور در تیم محبوبش را کرده بود!

تابناک

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها