رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 262649

20 هزار نفری که از سراسر ایران به مصلای تهران آورده شدند (+تصاویر )

ساعت24-مشاهدات عینی خبرنگاران عصر ایران نشان می دهد این افراد نه فقط از تهران که با اتوبوس های متعددی از شهرهای مختلف کشور به این مراسم آورده شده بودند، از مشهد گرفته تا ارومیه!

9556
روز گذشته، همایش حامیان حجه الاسلام رئیسی در مصلای تهران برگزار شد. برخی روزنامه های حامی رئیسی از این همایش که با حضور حدود 20 هزار نفر برگزار شد با عنوان قیام مردم تهران در حمایت از رئیسی یاد کردند و مدعی جمعیتی 300 هزار نفری شدند!

اما فارغ از مبالغه عددی در خصوص تعداد شرکت کنندگان، آنچه برگزار کنندگان انکار می کردند این بود که این جمعیت به طور خودجوش از نقاط مختلف شهر تهران به مصلی آمده اند و سازماندهی اتوبوسی در کار نبوده است. جالب این که دست نوشته هایی هم به دست برخی شرکت کنندگان داده بودند که رویش نوشته بود: ما با اتوبوس نیامده ایم.

اتوبوس های حق رأی ندارند (+عکس)

با این حال، مشاهدات عینی خبرنگاران عصر ایران نشان می دهد این افراد نه فقط از تهران که با اتوبوس های متعددی از شهرهای مختلف کشور به این مراسم آورده شده بودند، از مشهد گرفته تا ارومیه!

در زیر ، بخشی از اتوبوس هایی که جمعیت را از نقاط مختلف ایران به مصلای تهران آورده اند را ملاحظه می کنید، هر چند که اتوبوس ها حق رأی ندارند!

چند نمونه از پلاک های اتوبوس هایی که از شهرهای مختلف سازماندهی شده و به تهران آمده بودند


همایش رئیسی

عصرایران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها