رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 262803

جهانگیری: سند ۲۰۳۰ صرفاً بیانیه بوده و قدرت اجرایی ندارد

ساعت 24- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هیچ سندی بدون باورهای ملت امضا نخواهد شد و سند ۲۰۳۰ صرفاً بیانیه بوده و قدرت اجرایی ندارد.

اسحاق جهانگيري.jpg
style="text-align:justify">اسحاق جهانگیری عصر امروز در جمع مردم قم که در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد، با اشاره به جایگاه قم در توسعه شیعه و مرجعیت اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در یکی از حساس‌ترین روزهای سرنوشت‌ساز کشور به قم، حرم کریمه اهل‌بیت(س) و پایگاه شیعه و مرجعیت سفر می‌کنم.

وی بابیان اینکه دولت سعی کرد در طول 4 سال گذشته انقلاب را به مسیر اصلی خود بازگرداند، افزود: ما تفکر ایران هراسی را از بین بردیم و این تفکر را به ایران‌دوستی تبدیل کرده‌ایم و ایران را در مسیر توسعه بهتر قرار داده‌ایم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما همه فرزندان رهبری هستیم و توانستیم در داخل کشور وحدت ملی ایجاد کنیم و ما در این 4 سال بهترین رابطه را از ابتدای انقلاب با مرجعیت داشته‌ایم و هر هفته دولتمردان راهی قم می‌شدند.

وی با تأکید بر اینکه دولت یازدهم به اصول اسلامی و باورهای دینی پایبند بوده و از نیروهای جهادی تشکیل‌شده است، ابراز کرد: ما باتدبیر کاری کردیم که مشکل اشتغال و بیکاری حل شود ،چراکه اشتغال تنها با جذب سرمایه حل می‌شود ولی عده‌ای به دنبال فریب هستند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: بعضی‌ها به دنبال تخریب چهره دولت هستند ولی هیچ سندی بدون باورهای ملت امضا نخواهد شد و سند 2030 صرفاً بیانیه بوده و قدرت اجرایی ندارد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها