رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 263166

دغدغه تلخی که برای استقلال شیرین میشود/ از فقر تا ثروتمند شدن!

ساعت24-تیم فوتبال استقلال در حالی برای دیداری حساس در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود که با بحران کمبود هافبک دفاعی مواجه شده است.

تیم فوتبال استقلال روز اول خرداد در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال العین است و منصوریان در روزی باید از این تیم پر مهره اماراتی در خانه میزبانی کند که نسبت به همه بازی‌های گذشته‌اش، بیشترین تعداد غایب را خواهد داشت.

اصلی ترین دغدغه علیرضا منصوریان می‌تواند غیبت همزمان دو هافبک دفاعی این تیم باشد. جایی که امید نورافکن و امید ابراهیمی یکی به دلیل همراهی تیم فوتبال جوانان در جام جهانی و دیگری به دلیل آسیب دیدگی امکان همراهی تیم شان را ندارند.

آبی پوشان در حالی برای این بازی خاص با بحران هافبک دفاعی مواجه شده‌اند و تنها گزینه برای حضور در این منطقه فرشید باقری است که شرایط این تیم به سمت و سویی می‌رود که چه بسا در فصل آینده در همین منطقه از زمین به نوعی دیگر با بحران مواجه باشند. بحرانی مثل ترافیک بازیکن در مرکز میدان.

شواهد نشان می‌دهد که امید ابراهیمی و امید نورافکن قراردادهای خود را با آبی پوشان تمدید می‌کنند و فصل آینده نیز «امید»ها همچنان در این تیم حضور خواهند داشت. از سوی دیگر فرشید باقری هم علیرغم پیشنهاداتی که از چند تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس دارد، با آبی پوشان قرارداد دارد و بعید به نظر می‌رسد که منصوریان به جدایی این بازیکن تمایل داشته باشد و همانطور که در نیم فصل مانع جدایی وی از تیمش شد، برای فصل جدید هم همچنان او را در خدمت داشته باشد. به اینها اضافه کنید روزبه چشمی را که این روزها با انگیزه تر از همیشه با استقلال تمرین می‌کند و طی مصاحبه‌ای با قدرت اعلام داشته که به دنبال احقاق حقش در استقلال است.

با حضور همزمان امید ابراهیمی، امید نورافکن، روزبه چشمی و فرشید باقری در این تیم، می‌توان گفت که استقلال به همان اندازه‌ای که برای دیدار رفت با العین با بحران هافبک دفاعی مواجه است، در فصل آینده با ترافیک در این پست مواجه است. ترافیکی که کار سرمربی را برای بهترین انتخاب سخت می‌کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها