رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 263249

سومین پاتک علیمنصور به برانکو

مذاکرات باشگاه استقلال با داریوش شجاعیان شکل کاملا جدی به خود گرفته است.

برانکو ایوانکوویچ دو هفته قبل نام داریوش شجاعیان هافبک ملی‌پوش گسترش فولاد را به عنوان یکی از جانشین‌ها برای سروش رفیعی در لیست خود یادداشت کرد و بدون اینکه کسی متوجه شود، این نام را در اختیار مدیران باشگاه قرار داد تا شرایط برای مذاکره فراهم شود. مدیران باشگاه با این بازیکن باب مذاکره را باز کردند و همان اولِ کار، مشکلات مشخص شد؛ داریوش هنوز دو فصل دیگر با گسترش فولاد قرارداد دارد و نمی‌تواند به این سادگی، از باشگاه آبی‌پوش تبریزی جدا شود و به همین خاطر، دریافت رضایتنامه این بازیکن از باشگاه گسترش منوط به مذاکره با هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل جدید این باشگاه است.

ظهر دیروز اتفاق جالبی افتاد. داریوش که مشغول مذاکره با پرسپولیسی‌ها بود و حتی برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه عصر روز سه‌شنبه خود تأکید داشت این بازیکن مهره بسیار تأثیرگذار و خوبی است و می‌تواند به هر تیمی کمک کند، قراری نیز با مدیران باشگاه استقلال گذاشت و با آنها به صحبت پرداخت! این سومین بار است که علیرضا منصوریان به صورت مستقیم به لیست برانکو پاتک زده است. اولین بار موضوع شایان مصلح بود. مدافع تیم فوتبال سپیدرود که در نیم‌فصل قرار بود پرسپولیسی شود اما مدیران این باشگاه رقم عجیبی برای رضایتنامه درخواست کردند تا موضوع باعث عقب‌نشینی سرخپوشان شود و سپس استقلال در پایان فصل شانزدهم، به سرعت باب مذاکره با شایان را باز کرد و همچنان این مذاکرات ادامه دارد.

نفر دوم، گادوین منشا بود و ماجرای مذاکره استقلالی‌ها و پیشنهادشان به این بازیکن تا حدی جدی شد که نزدیک بود پرسپولیس، منشا را از دست بدهد! حتی منشا مصاحبه‌هایی نیز انجام داد و زیر قول و قرارهایش با مدیران باشگاه پرسپولیس زد اما انتشار عکس لحظه امضای قرارداد، موضوع را کاملاً تغییر داد و منشا پرسپولیسی شد.

حالا نوبت به مذاکره استقلالی‌ها با داریوش شجاعیان رسیده است. هافبک طراح و بازیساز گسترش فولاد که توانایی بازی در پست وینگر چپ را نیز دارد و در تغذیه مهاجمان گسترش طی فصل‌های گذشته، تأثیرگذار ظاهر شد. داریوش با مدیربرنامه‌هایش و به سفارش «یک مدیر در تبریز» با استقلالی‌ها مذاکرات کاملی داشت اما این مذاکرات «فعلاً» بی‌نتیجه مانده زیرا باشگاه استقلال از داریوش درخواست کرد خودش وارد عمل شده و با پرداخت پول، رضایتنامه‌اش را از باشگاه گسترش بگیرد، سپس قراردادش با استقلال را امضا کند اما شجاعیان در این مورد، پاسخ نهایی را نداده و از مدیران استقلال زمان بیشتری خواسته است.

از تبریز نیز خبر می‌رسد لوکا بوناچیچ اعلام کرده به این بازیکن احتیاج مبرم دارد و نمی‌تواند او که با باشگاه گسترش تا دو فصل دیگر قرارداد دارد را به سادگی رها کند. از این رو، شاید داریوش نه استقلالی شود و نه پرسپولیسی بلکه فصل آینده نیز او را با پیراهن گسترش در میدان ببینیم!

خبر ورزشی

اعلام نتایج انتخابات ۹۶

اعلام آرا ریاست جمهوری ۹۶

نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۹۶

نتایج انتخابات ۹۶

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها