رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 263936

پشت پرده دعوای جنجالی شورای شهر

ساعت24-دیروز جای هادی عامل، گزارشگر معروف کشتی، در صحن شورای شهر تهران حسابی خالی بود تا سرشاخ شدن دو قهرمان نامدار کشتی ایران را گزارش کند؛ همان قهرمانانی که روزگاری مدال قهرمانی المپیک را بر گردن آویخته و با بالا بردن پرچم ایران در مهم‌ترین میدان ورزشی جهان دل هزاران ایرانی را شاد کرده بودند. البته جلسه دیروز غیرعلنی بود و احتمالا عامل هم مانند خبرنگاران نمی‌توانست وارد صحن شورا شود.

65156+6
هر چند مهدی چمران، ریش سفید و رئیس شورای شهر تهران، سر شاخ شدن این دو کشتی‌گیر عضو شورا را موضوعی عادی می‌خواند و می‌گوید این اختلافات پیش از این همه وجود داشته و بگومگوها طبیعی است، اما بر اساس گفته‌های ضمنی شاهدان عینی، زد و خورد این دو عضو شورای شهر تهران جدی بوده و حتی پای کلانتری هم به میان آمده است.

آنطور که منابع آگاه اعلام کرده اند دعوا بر سر انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر بود که جمعه برگزار شد. فارس شرح می‌دهد ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که عباس جدیدی برای علیرضا دبیر کری خوانده و به او گفته بود اجازه نمی‌دهد در شهر راه برود! اما در جلسه غیرعلنی روز گذشته پس از یک صحبت گنگ بین این دو قهرمان ورزشی، به یک باره عباس جدیدی مشتی حواله صورت دبیر می‌کند و علیرضا دبیر که جثه کوچکی هم دارد کم نمی‌آورد و او هم مشتی حواله عباس جدیدی می‌کند. حالا این وسط اعضای دیگر شورا برای جدا کردن آمده‌اند یا خیر، اطلاع دقیقی در دست نیست، اما ظاهرا جدیدی بعد از درگیری شروع به فحاشی کرده است.

رئیس شورای شهر تهران درباره این زد و خورد و پیگیری ‌آن توسط کلانتری به خبرنگاران می‌گوید: شدت درگیری به حدی نبوده که اعلام شده است. بگومگویی بین دو عضو بود که در نهایت با پادرمیانی سایر اعضا خاتمه پیدا کرد و به امید ختم به خیر خواهد شد.

این ماجرا چه به انتخابات شوراها مربوط باشد چه نباشد، مردم را ترغیب می‌کند تا به جای این قهرمانان دست منتقدان ورود ورزشکاران و ستاره‌ها به شوراهای شهر و روستا را بالا ببرند؛ همان‌ها که تخصص و تجربه را مهم‌ترین ویژگی اعضای شوراهای شهر به ویژه در کلان‌شهر تهران می‌خواندند. شاید عملکرد این قهرمانان سبب شده تا مردم دوباره روی خوش به آن‌ها نشان ندهند. اما ای کاش این قهرمانان چند روزی صبر می‌کردند و با بازگشت به دنیای ورزش، به جای صحن شورا بر تشک کشتی زورآزمایی می‌کردند تا حداقل هادی عامل یک «خسته نباشی پهلوان » بگوید.

جام جم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها