رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 263941

عجیب و ترسناک‌ترین موجودات جهان+عکس

ساعت24-در این گزارش تصویری شاهد عکس‌های حیرت انگیز 5 نوع از موجودات عجیب و وحشتناک کره زمین خواهید بود.

65156+6
dir="RTL" style="text-align:justify">به گزارش دیلی بیست،‌ موجودات عجیب و وحشتناک زیادی روی کره زمین یافت می‌شوند. امروزه به لطف اینترنت ما می‌توانیم عکس‌های حیرت انگیز این موجودات هیولاگونه را در هر جا که هستیم، به‌راحتی روی صفحه نمایش رایانه ها و گوشی‌های موبایل خود بینیم. ما در اینجا عکس‌های 5 نوع از عجیب‌ترین این موجودات را برای شما انتخاب کرده‌ایم که با هم می‌بینیم.

بزغاله چینی 7 پا

-

این بزغاله 7 پا اخیرا در شهر جیائو لیوهه تائونان در استان جیلین چین به‌دنیا آمده است. حیوان در هنگام غذا خوردن روی 4 عدداز پاهایش می‌ایستد. از 13 سال پیش تاکنون مورد مشابهی مانند این حیوان دیده نشده است. کارشناسان حیوانات و بیولوژیست‌ها معتقدند که شانس زنده ماندن این بزغاله بسیار ضعیف است.

خوک میمون‌نما

-

-

-

پوزه و آرواره‌هایی این جانور شبیه میمون است و چشم‌های ریزی دارد که آنقدر نزدیک به هم هستند که این‌طور به نظر می‌رسد که به هم پیوسته‌اند و پاهای جلوی او از پاهای عقبش پهن‌ترند. این حیوان به یک جاذبه توریستی بدل شده است و گردشگران برای عکس گرفتن با آن سر و دست می‌شکنند.

هیولای مانتائوک

-

این یکی یک هیولای واقعی است که در یک منطقه ساحلی پیدا شد. یک جانور موش مانند با یک منقار شبیه حیوانات عصر دایناسورها است. به گفته مردم محلی یک آزمایشگاه دولتی تحقیقات بر روی حیوانات در نزدیکی لانگ آیلند (ساحل محل پیدا شدن این جانور) هست که دانشمندان در آنجا مشغول طراحی ژنتیکی و ساخت جانورانیعجیب و غریب و هیولاگونه هستند.

ماهی جهنمی

-

-

-

-

موجودی بسیار عجیب که در سنگر سربازان روس پیدا شد

-

-

-

این موجود بسیار عجیب در گودالی در یک منطقه متروکه نظامی در شهر چلیابینسک روسیه پیدا شد. این جانور شباهت به سفره‌ ماهی دارد اما سفره ماهی نیست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها