رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 263996

بمب خبری/ سورپرایز بزرگ برای سرخ‌ها/ بازگشت محبوب‌ترین چهره به پرسپولیس

ساعت24-هیات مدیره پرسپولیس در آینده ای بسیار نزدیک سه چهره جدید به خود خواهد دید.

فرشید گلزاده، محمد زادمهر و حیدرضا گرشاسبی قرار است به زودی جای خود را به بهروز منتقمی، علی پروین و بیژن ذوالفقارنسب بدهند. اگر چه زمزمه هایی مبنی بر حضور محمد دادکان هم به عنوان عضو جدید هیات مدیره در برخی محافل شنیده می شود اما یک منبع موثق این خبر را رد کرد.

علی اکبر طاهری و جعفر کاشانی به همراه سه عضو جدید ترکیب کابینه پنج نفره هیات مدیره باشگاه را تشکیل خواهند داد و آنگاه هیات مدیره جدید مدیرعامل را انتخاب می کنند تا دارنده حق امضا معرفی شود.

وزارت ورزش از دو باشگاه سرخابی خواسته برنامه و فهرست بودجه خود را برای فصل بعد ارائه داده و مطابق قانون تجارت بعد از تصویب توسط مجمع عمومی دو باشگاه وارد فاز عملیاتی می شود.

پیش از این وزارت ورزش به تنهایی نقش مجمع عمومی هر دو باشگاه را بر عهده داشت که این امر و داشتن مجمع مشترک برای دو باشگاه در یک سطح رقابت مخالف مقررات فیفا محسوب می شد. سال گذشته نمایندگان وزارت ورزش و کار و ارشاد و برنامه و بودجه به تفکیک در مجمع دو باشگاه منصوب شدند تا این معضل رفع شود. اکنون شعبانی بهار، صالحی امیری و نوبخت در مجمع پرسپولیس و طیب نیا، ربیعی و احمدی در مجمع استقلال حضور دارند.هیات مدیره استقلال هم با تغییراتی همراه خواهد بود.

خبر ورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها