رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 264173

واکنش وزیر فرانسوی به اظهارات ضد ایرانی ترامپ

ساعت 24- وزیر خارجه فرانسه در واکنش به اظهارات ضد ایرانی رئیس‌جمهور آمریکا خواستار همکاری با تهران برای حل و فصل بحران‌های منطقه شد.

style="text-align:justify">وزیر خارجه فرانسه روز دوشنبه گفت که این کشور در راستای تلاش برای حل و فصل بحران‌های منطقه خواستار افزایش گفت‌وگوی سیاسی با ایران است.

به گزارش رویترز، وزیر خارجه فرانسه این اظهارات را یک روز بعد از اظهارات تند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران مطرح کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه در نشست ریاض، ایران را به حمایت از تروریسم در منطقه خاورمیانه متهم کرد و خواستار تلاش‌های هماهنگ برای منزوی کردن ایران شد.

وزیر خارجه فرانسه، «ژان ایوس لودریان» روز دوشنبه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا پاریس با درخواست ترامپ برای منزوی کردن ایران موافق است گفت: «فرانسه برای افزایش گفت‌وگوی سیاسی که بایستی بخشی از رویکرد سازنده برای حل و فصل بحران‌های منطقه باشد، تلاش خواهد کرد.»

«امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه روز شنبه پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که دولت ایران توافق هسته‌ای را با دقت اجرا کند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها