رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 264317

بازتاب شکست العین در رسانه‌های اماراتی/ خار در چشم!

ساعت24-شکست العین در بازی رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی بازتاب گسترده ای در بین رسانه های اماراتی داشت.

استقلال
کمتر کسی فکر می کرد العین با اشتباه مبتدیانه مدافع خود زحماتش برای متوقف کردن استقلال در خانه بر باد برود اما این اتفاق افتاد تا منصوریان و شاگردانش با پنالتی وقت های تلف شده به بردی شیرین و سرنوشت ساز در راه صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا دست یافتند. شکست العین آن هم در روزی که نمایش پایاپایی برابر رقیب ایرانی مقابل 65 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی داشت باعث شد تا رسانه های اماراتی در پوشش این مصاف با تیترهای عجیب به انتقاد از بازیکن العین همچنین تفکرات مربی کروات العین بپردازند.


الاتحاد؛ مجازات مرد کروات
روزنامه الاتحاد در گزارش خود از بازی العین با استقلال نوشت:« العینی ها به راحتی آب خوردن امتیاز طلایی در تهران را از دست دادند و در این بین به خاطر تفکرات اشتباه مامیچ به شدت مجازات شدند». این روزنامه در ادامه دلایل خود برای انتقاد از مربی کروات را تاکتیک های اشتباه و همچنین تعویض های بد قلمداد کرد و نوشت تغییر پست عموری باعث شد تا کیفیت اصلی این بازیکن از بین برود.


البیان؛ در لبه پرتگاه
این روزنامه پرتیراژ دبی هم با انتقاد از نمایش نه چندان خوب العین مدعی شد با این شکست روسای امارات در لبه پرتگاه سقوط در آسیا قرار گرفتند تا آرزوی چشیدن طعم فینال را بر دل طرفداران بگذارندو البیان نوشت:« یک پنالتی بادآورده به استقلال هدیه داده شد تا العین در لبه پرتگاه قرار بگیرد در حالی که با متوقف کردن استقلال در تهران این تیم کاری بس راحت تر در ورزشگاه خانگی مقابل حریف ایرانی برای صعود می توانست داشته باشد».


امارات الیوم؛ خار در چشم
امارات الیوم اشتباه مدافع العین در تقدیم پنالتی در آخرین دقیقه بازی به استقلالی ها را به خاری در چشم این تیم تعبیه کرد و نوشت:« برای کسب امتیاز در تهران همه برنامه ها درست پیش رفته بود جزء اشتباه فردی که در نهایت باعث شد تا خار در چشم العین فرو برود و این تیم با چشم بستن از اتفاقات حاکم بر بازی با دست خالی ایران را ترک کند».

سایر رسانه ها و سایت های خبری امارات هم در پوشش اخبار بازی استقلال با العین ضمن انتقاد از نمایش این تیم مدعی شدند روزان مامیچ و شاگردانش تاوان سنگینی به خاطر بازی بی برنامه خود پرداخت کردند به خصوص مربی کروات که به خاطر تغییر پست عمرعبدالرحمان و استفاده از کاپیتان العین در پیشانی خط حمله با بدترین انتقادات روبرو شد.

خبرگزاری دانشجو

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها