رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 264336

منصوریان گفت مرا میخواهد/ مدیربرنامه‌ام با استقلال در حال مذاکره است/ پیشنهادهای دیگری هم دارم

ساعت24-هافبک گسترش فولاد گفت: اگر این شرایط ادامه داشته باشد یک لحظه هم در گسترش نمی‌مانم و هر طور شده است رضایت‌نامه‌ام را می‌گیرم.

بازیکنان گسترش فولاد نسبت به قراردادهای مالی فصل گذشته خود به شدت ناراحت و گلایه‌مند هستند تا جایی که اعتقاد دارند باید با آنها رفتار بهتری از این لحاظ می‌شد.

از جمله این بازیکنان می‌توان به علیرضا نقی زاده، ستاره فصل گذشته گسترش اشاره کرد، هرچند که این بازیکن امسال مورد توجه تیم‌های بزرگ مثل استقلال قرار گرفته است.

با نقی زاده در خصوص مسائل مختلف فصل گذشته گسترش به صحبت پرداختیم که متن آن را در زیر می‌خوانیم:

**: از فصل گذشته و کسب عنوان هشتمی این تیم صحبت کن.

کمالوند سال گذشته تیم خوبی بست و با وجود نتایج نامناسب ابتدای فصل رفته به رفته به جایگاهی که مدنظرمان بود برسیم. در 7-8 بازی نیز بازی برده را در دقایق پایانی با مساوی عوض کردیم و اگر آن نتایج را نگه می‌داشتیم در نهایت سوم یا چهارم می شدیم. در هر صورت فصل به پایان رسید و با همه فراز و نشیب‌هایش توانستیم بهترین نتیجه تاریخ گسترش را کسب کنیم.

**: چند سال است در گسترش فولاد توپ می‌زنی؟

4-5 سال در این تیم بودم و از لیگ یک این تیم را بالا آوردیم. چند سال با این تیم در لیگ برتر بودیم و در ادامه یک سال به صورت قرضی به سیاه‌جامگان رفتم اما دوباره فصل گذشته به این تیم برگشتم.

**: پس حسابی با کمالوند رفیق هستی. این مربی از شما درخواست نکرده نفتی شوی؟

من 2 سال دیگر با گسترش قرارداد دارم. 4-5 سال است در گسترش بازی می‌کنم و به نوعی جوانی‌مان را در این تیم گذاشتیم. درست است از لحاظ فوتبالی پیشرفت کردم اما از لحاظ مالی به ما سخت گذشت. امسال قراردادی داشتم که در لیگ یک هم نمونه آن وجود نداشت و در این لیگ هم چنین پولی را نمی‌دهند،ضمن اینکه پیشنهادات خیلی خوبی سال گذشته داشتم که مدیران باشگاه اجازه ندادند جدا شوم و پول کمی هم به ما دادند، هرچند که امسال هم پیشنهادات خوبی دارم.

**: سال گذشته هم چندین بار اخبار مشکلات مالی این باشگاه منتشر شد؟

درست است. مشکل مالی داشتیم و فقط 50 درصد از قراردادمان را آن هم 5 درصد 5 درصد گرفتیم. این صحبت‌ها را هیچ جایی مطرح نکرده‌ام اما الان می‌گویم اگر این شرایط ادامه داشته باشد یک لحظه هم در گسترش نمی‌مانم و هر طور شده است رضایت‌نامه‌ام را می‌گیرم. من جوانی‌ام را برای گسترش گذاشتم. از لیگ تیم را بالا آوردیم و تیم را حفظ کردیم و امیدواریم باشگاه هم به ما توجه کند. پیشنهادات خوبی داریم. یا رضایت بدهند برویم یا فکر دیگری بکنند. نمی‌شود هر سال این شرایط را تحمل کرد. البته شرایط برای برخی بازیکنان دیگر خوب بود اما وضعیت برای بازیکنان بومی به خصوص من اصلا خوب نبود. درست است از لحاظ فوتبالی پیشرفت کردیم اما از لحاظ مالی واقعا پولی نصیب‌مان نشد.

**: با تغیر مدیریت و کادرفنی شاید تغییر و تحولی از لحاظ مالی نیز ایجاد شود؟

چند پیشنهاد خوب دارم و آن را هم با باشگاه در میان گذاشته‌ام. بحث اول من گرفتن رضایت‌نامه است، هرچند که دوست دارم در گسترش بمانم اما به شرط اینکه حق و حقوق ما را بدهند. این طور نشود که جوانی‌مان را بگذاریم و دست آخر هم چیزی عایدمان نشود. با نصیرزاده صحبت‌های اولیه را داشته‌ام و در هفته آینده همه‌ چیز مشخص می‌شود.

**: لوکا بوناچیچ گفته بود اگر ستاره‌های تیم بمانند مطمئنا پیشرفت کرده و گسترش باید در جام جهانی روسیه در ترکیب اصلی تیم ملی نماینده داشته باشد.

درست است. من پارسال هم از ستاره‌های تیم بودم. اما اگر به باشگاه کمک می‌کنیم آنها هم باید از ما حمایت کنند. من بازیکن بومی گسترش هستم و 4-5 سال در این تیم بودم. به جرات می‌گویم یک سوم پولی که به برخی بازیکنان دادند و برایشان بازی هم نکردند هم نگرفتم.

**: فصل گذشته رفت و برگشت به استقلال گل زدی. الان هم شنیده می‌شود می‌خواهی استقلالی شوی. در این خصوص با منصوریان صحبت کردی؟

همه چیز را به مدیر برنامه‌هایم سپرده‌ام. با چند تیم در حال مذاکره هستم.

**: منصوریان شما را می‌خواهد؟

بله؛ مدیر برنامه‌هایم پیگیر است. او هم با باشگاه صحبت می‌کند و هم چندین تیم دیگر. باید صبر کنیم ببینیم کدام تیم صلاح‌مان است. باز هم می‌گویم دوست دارم در گسترش بمانم اما با این وضعیت نمی‌شود! از پارسال 50 درصد طلب داریم. شاید بگویند بازیکنان استقلال خوزستان و نفت تهران هم پول نگرفته‌اند اما آنها هم تا 50 درصد گرفته‌اند اما ما حرفی نزدیم و فصل تمام شد. نیمی از قراردادمان مانده و قراردادمان خیلی کم است.

**: خودت دوست داری در پایتخت بازی کنی؟

بالاخره هر بازیکنی آرزو دارد در تیم‌های بزرگ بازی کند اما باید با مسئولان باشگاه صحبت‌های نهایی را انجام دهم. هنوز از استقلال پیشنهاد رسمی ندارم در حالی که دیگر باشگاه‌ پیشنهاد رسمی داده‌اند اما گسترش هم باید بازیکن را درک کند و نباید همه چیز یکطرفه باشد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها