رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 264347

سه پرونده تراکتور سازی در فیفا مختومه شد

ساعت 24- باشگاه تراکتورسازی به گزارش فدراسیون فوتبال درباره باز بودن پرونده بازیکنان خارجی این تیم پاسخ داد.

تراکتورسازی
روز گذشته فدراسیون فوتبال در گزارشی پرونده‌های باز باشگاه‌ها در فیفا و دادگاه عالی ورزش را منتشر کرد که در بخشی از آن به پرونده‌های باشگاه تراکتورسازی اشاره شده بود. در پی انتشار این گزارش، باشگاه تراکتورسازی با انتشار متنی به این گزارش پاسخ داد. در این متن آمده است: "اطلاعات مرتبط با پرونده‌های حقوقی سه باشگاه پرسپولیس،‌ استقلال و تراکتورسازی از سوی کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال منتشر شد که به نظر می‌رسد این اطلاعات چندان دقیق و منطبق بر آخرین تحولات روی داده در این بخش نیست.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال در بخش پرونده‌های باشگاه تراکتورسازی تبریز وضعیت پرونده‌های تونی اولیویراو ژائو ویلا نامشخص عنوان شده در حالی که باشگاه تراکتورسازی تبریز با اولیویرا تسویه حساب کرده و از طلب ژائو ویلا نیز تنها دو قسط باقی مانده است. مطالبات لوپز نیز پرداخت شده که بنا بر رسید دریافت وجه و صلح نامه به امضاء رسیده باشگاه تراکتورسازی این سه پرونده را مختومه ساخته است.


تراکتوری‌ها همچنین پس از صدور رای در خصوص پرونده‌های حمزه یونس، رمزی و دیتمار بیکای با نمایندگان این 3 بازیکن وارد مذاکره شده‌اند و به دنبال توافق برای پرداخت مطالباتشان هستند که در صورت تسویه حساب، ‌3 پرونده دیگر نیز مختومه خواهد شد.


بر این اساس با توجه به مختومه شدن 3 پرونده و تلاش تراکتوری‌ها برای توافق در 3 پرونده دیگر محرومیت تازه‌ای در انتظار قرمزهای تبریز نخواهد بود.


گفتنی است باشگاه تراکتورسازی به دلیل بدهی و فسخ قرارداد مربیان و بازیکنان خارجی در 3 فصل گذشته که به مدیریت فعلی این باشگاه ارتباطی پیدا نمی کند با 9 پرونده در فیفا مواجه شده و مجموع بدهی های خارجی این باشگاه در حدود 10 میلیارد تومان برآورد می‌شود که به گفته مصطفی آجورلو تا کنون 2 میلیارد تومان پرداخت شده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها