رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 264356

«دیو و دلبر» جزو 10 فیلم پرفروش تاریخ شد

ساعت 24- فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» توانست با درآمدی که از فروش بلیط‌های در گیشه در این آخر هفته کسب کند وارد فهرست ۱۰ فیلم پرفروش تمام دوران‌ها گردد.

دیو و دلبر
وب سایت سینما گیمفا: فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر» توانست با درآمدی که از فروش بلیط‌های در گیشه در این آخر هفته کسب کند وارد فهرست ۱۰ فیلم پرفروش تمام دوران‌ها گردد. این فیلم که از ماه مارس میلادی به روی پرده رفته و توسط بیل کاندون (Bill Condon) کارگردانی شده است، بازسازی زنده از انیمیشن کلاسیکی با همین نام است که در سال ۱۹۹۵ میلادی اکران شده است. اقتباس زنده دیزنی در نخستین هفته اکران خود حدود ۱۷۵ میلیون دلار در خانه و ۳۵۰ میلیون دلار نیز در سراسر جهان فروخت.


فیلم «دیو و دلبر» در کمتر از یک ماه و با آغاز اکران در مناطق بیشتر نسبت به روزهای نخست، طبق انتظارات توانست که از مرز فروش ۱ میلیارد دلار عبور کند و دو فیلم زنده‌ی دیگر استودیوی «دیزنی» یعنی فیلم‌های The Jungle Book «کتاب جنگل» و Alice in Wonderland «آلیس در سرزمین عجایب» که فروش نهایی و کلی هر کدام از آن‌ها به ترتیب برابر ۹۶۷ میلیون دلار و ۱٫۰۲۵ میلیارد دلار است را پشت سر بگذارد.

طبق گزارش وب‌سایت «Box Office Mojo»، فیلم «دیو و دلبر» توانسته است که با کسب درآمد ۲٫۴ میلیون دلاری در خانه در هفته گذشته و فروش بلیطش در بیش از ۱٫۷۹۲ منطقه درآمد کلی خود را به رقم ۱٫۲۲۱٫۸ میلیارد دلار برساند و با گذر از فیلم Iron Man 3 «مرد آهنی ۳» اثر استودیوهای «دیزنی» و «مارول» جایگاه دهمین فیلم پرفروش تاریخ را تصاحب کند. فیلم «مرد آهنی ۳» که در سال ۲۰۱۳ میلادی به روی پرده رفته توانسته است به فروشی بالغ بر ۱٫۲۱۴٫۸ میلیارد دلار برسد. جایگاه نهم فهرست ۱۰ فیلم پرفروش تاریخ در اختیار دیگر ساخته استودیوی «دیزنی» یعنی Frozen «یخ‌زده» قرار دارد که فروش کلی آن ۱٫۲۷۶٫۵ میلیارد دلار است.

تعداد فیلم‌های حاضر از سوی استودیوی «دیزنی» در فهرست ۱۰ فیلم پرفروش تمام دوران‌ها به ۵ عدد می‌رسد که فیلم‌های دیگر این استودیو در این فهرست شامل Star Wars: The Force Awakens «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود»، در جایگاه سوم با فروش ۲٫۰۶۸٫۲ میلیارد دلاری، The Avengers «انتقامجویان»، در جایگاه پنجم با فروش ۱٫۵۸۱٫۸ میلیارد دلاری و فیلم Avengers: Age of Ultron «انتقامجویان: عصر اولتران» با فروش ۱٫۴۰۵٫۴ میلیارد دلاری می‌شود.

امید می‌رود که با اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای» تا پایان سال جاری میلادی این فهرست دستخوش تغییراتی شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها