رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 264381

ابراز همدردی مردم پاریس با خانواده قربانیان حمله منچستر/ ایفل خاموش میشود

ساعت24-چراغ‌های برج ایفل برای همدردی با خانواده‌های قربانیان حمله منچستر خاموش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه؛ "آن هیدالگو"، شهردار پاریس امروز سه شنبه اعلام کرد، چراغ‌های برج ایفل برای همدردی با خانواده قربانیان حمله تروریستی به کنسرت شهر منچستر، خاموش خواهد شد.

وی گفت: امشب، پاریس با بازماندگان حمله منچستر همدردی خواهد کرد و مراسم بزرگداشت قربانیان کنسرت منچستر با خاموش شدن چراغ‌های برج ایفل برگزار خواهد شد. تروریست‌ها با حمله به منچستر به ارزش‌های مشترک ما با دیگر کشورهای اروپایی، پایبندی ما به دموکراسی، آزادی، و انسانیت هجوم آورده‌اند. در مواجهه با این تهدید کورکورانه و ادامه‌دار، شهرهای اروپا باید وحدت خود را حفظ کنند.

وی همچنین از بازماندگان حمله تروریستی نوامبر سال ۲۰۱۵ در پایتخت فرانسه خواست تا با شرکت در مراسم ویژه ای که برای حادثه منچستر تدارک دیده شده، با خانواده‌های قربانیان اعلام همدردی کنند.

شهردار پاریس همچنین از برقراری کنسرت‌های موسیقی در پایتخت فرانسه خبر داد و گفت: برنامه کنسرت‌ها و دیگر رویدادهای عمومی از هفته‌های قبل تنظیم شده و امکان تغییر آن‌ها وجود ندارد.

رسانه‌های محلی بامداد سه‌شنبه از وقوع انفجار در جریان یک کنسرت در شهر منچستر واقع در شمال انگلیس و کشته شدن ۲۲ نفر و مجروح شدن دست کم ۵۰ نفر در این انفجار خبر دادند. طبق گزارش پلیس، این انفجار در کنسرت "آریانا گراند" که بیشتر افراد حاضر در آن نوجوانان بودند، رخ داده است. داعش با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی، مسئولیت انفجار در محل برگزاری کنسرت در شهر منچستر انگلیس را برعهده گرفت.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها