رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 264394

منصوریان: به صورت ژاوی لیزر انداختند، بد بازی کرد؟!

ساعت24- استقلال تهران از ساعت ۲۰:۴۵ در آزادی میزبان العین است. این اولین بازی دو تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی خواهد بود.

تیم منصوریان مشکلات نسبتاً زیادی برای این بازی دارد ولی سرمربی پرانگیزه استقلال، مثل همیشه امیدوارانه حرف می‌زند.

استقلال با العین بازی دارد. در این چند روز استقلالی‌ها خیلی ابراز نگرانی کرده‌اند. امید ابراهیمی و نورافکن را ندارید، جابر انصاری و وریا هم تازه برگشته‌اند، علی قربانی هم محروم است...
من کسی نیستم که بخواهم مدام در این‌باره حرف بزنم چون اگر قرار باشد روی این موضوع تأکید کنم، هم زمان را از دست می‌دهیم و هم بازیکنانی را که قرار است جای این بچه‌ها را بگیرند.

پس نگران نیستید؟
قطعاً از دست دادن یکی مثل امید ابراهیمی که رهبر خط میانی ماست، کارمان را سخت می‌کند. در این شرایط امید نورافکن را هم به تیم ملی جوانان دادیم چون احساس کردیم تیم ملی به او نیاز دارد. فراموش نکنید ما خودمان هم در آسیا بازی داشتیم و این بازی‌ها ملی به حساب می‌آید. خدا را شکر می‌کنم تیمی درست کرده‌ایم که متکی به یک بازیکن نیست و امروز بازیکنان باانگیزه‌ای دارم که قطعاً جای خالی آنها را پر می‌کنند.

خیلی نگران هستید که مبادا در بازی امروز لیزر بیاورند و ترقه بیندازند.
بله، خطر در کمین ماست. واقعاً لیزر می‌اندازیم که چه شود؟ به چه قیمتی؟ مگر در صورت ژاوی لیزر انداختیم، بد بازی کرد؟ دیدید که کار خودش را در زمین انجام داد و از سوی مسئولان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. یک نفر در ورزشگاه این کار را می‌کند، چرا باید ۱۰۰ هزار نفر تقاص پس بدهند؟ هواداران خودشان باید آگاه باشند. خودشان حواس‌شان باشد که اگر کسی خواست این کار را کند، جلویش را بگیرند. بین ۱۰۰ هزار نفر یکی نارنجک می‌زند و ۱۰۰ هزار نفر محروم می‌شوند. این حق تک‌تک طرفداران است که به ورزشگاه بروند و بازی‌شان را ببینند. این کنفدراسیون یا فیفا نیست که حق‌شان را می‌گیرد، بلکه یک تماشاگر خاطی است که همه را محروم می‌کند.

مشابه این اتفاق برای پرسپولیس هم افتاد.
بله، این خیلی اتفاق بدی بود. الان پرسپولیس بازی رفت را بدون تماشاگر برگزار می‌کند. ما یا پرسپولیس اگر تماشاگران‌مان محروم شوند و به خاطر همین حذف شویم، آن هوادار خاطی حاضر است جواب میلیون‌ها نفر را بدهد؟ شاید در ظاهر ساده باشد. یک نفر لیزر می‌اندازد ولی آن‌ فرد نمی‌فهمد دقیقاً دارد چه ضربه بزرگی به یک تیم می‌زند. حتی بدتر از کاری است که حریفان علیه ما می‌کنند. خودمان از داخل به خودمان ضربه نزنیم.

این ماجرای بازیکنان بوکسور شما چیست؟ ظاهراً بازی با العین را به رینگ تشبیه کرده‌اید.
منظورم این بود که خودمان را برای یک مسابقه سخت آماده کرده‌ایم. مثل این بوکسورهایی خواهیم بود که تا لحظه آخر برای ناک‌اوت کردن حریف مبارزه می‌کنند. ما دو بازی در پیش داریم و نباید فکرمان فقط بازی امروز باشد. باید برای هر دو مسابقه برنامه‌ریزی داشته باشیم. دو راند خیلی سنگین در پیش داریم و باید در نهایت حریف را ناک‌اوت کنیم اما کار سختی است. هر دو تیم به یک اندازه شانس صعود دارند ولی می‌خواهیم استقلال تیم صعودکننده باشد.

فکر می‌کنید امروز آزادی پر شود؟
چرا پر نشود؟ هوادار استقلال در این سال‌ها نشان داده همیشه در شرایط سخت پشت تیمش است. آنها همیشه ترس را بر اندام حریفان از جمله تیم‌های عربی انداخته‌اند. امشب منتظر استقلالی‌ها در آزادی هستیم و ان‌شاءا... با یک لشکر ۱۰۰ هزار نفری به جنگ العین می‌رویم.

خبرورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها