رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 264478

(تصویر) عامل حمله انتحاری در منچستر کیست

ساعت24- سلمان رمضان عابدی عامل حمله انتحاری در پایان مراسم کنسرت در منچستر فردی متولد انگلیس و لیبیایی اصل بوده که با وجودی که فردی مشکوک شناخته می شد اما تحت نظر نبود.

حمله تروریستی در منچستر
به گزارش ساعت 24 پلیس انگلیس در تلاش است تا ارتباط های عابدی را شناسایی کرده و کشف کند که وی به تنهایی تصمیم گرفته که چنین اقدامی را انجام دهد یا یک گروه وی را کمک کرده است.ارتباط با تحقیقات پلیس تا کنون یک فرد بیست و سه ساله دستگیر شده و تحقیقات ادامه دراد.

عابدی در منچستر زندگی و تحصیل می کرده است.خانواده می دهسال است که در منچستر زندگی می کنند.خانواده عابدی به لیبی رفت و آمد داشته اند و گفته شده که سلمان به تازگی به لیبی سفر کرده بوده و به تازگی به انگلیس بازگشته بود.

دیروز ترزا می نخست وزیر انگلیس از افزایش نگرانی ها از احتمال حمله مجدد خبرداد و تاکید کرد که به دلیل این که احتمال وقوع حمله تازه تروریستی بسیار زیاد است، سطح هشدار تهدید تروریستی در این کشور از شدید به بحرانی افزایش داده شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، افزایش سطح هشدار امنیتی به دولت این اجازه را می دهد تا با استقرار نیروهای ارتش، به پلیس و نیروهای امنیتی برای مقابله با تهدیدها و به ویژه در محافظت از مکان‌های حساس کمک کند.شامگاه دوشنبه در انفجار انتحاری در نزدیکی سالن کنسرتی در شهر منچستر در شمال بریتانیا ۲۲ کشته و ۵۹ مجروح شدند.

سلمان رمضان عابدی
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها