رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 264701

بازگشت حمید سوریان به میادین

ساعت 24- شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی جواز حضور حمید سوریان و امید نوروزی قهرمانان المپیک 2012 لندن را برای رقابت های انتخابی تیم ملی صادر کرد.

حمید سوریان
نشست شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی صبح امروز (چهارشنبه ) در خانه کشتی تهران برگزار شد و جواز حضور سوریان و نوروزی در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در رقابت های جهانی این رشته در پاریس از جمله مصوبات این نشست بود.

رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی جهان اوایل شهریور ماه امسال در شهر پاریس پایتخت فرانسه برگزار خواهد شد.


براساس این مصوبه سوریان و نوروزی در صورت علاقه می توانند در رقابت های انتخابی شرکت کنند.


نشست شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی امروز(چهارشنبه) در محل خانه کشتی برگزار شد و گزارش عملکرد کشتی گیران در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان و چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


توجه به رفع نواقص تاکتیکی و تکنیکی کشتی گیران در شرایط کشتی سر پا ، به عنوان نکته ضروری تمرینات فنی کشتی گیران در اردوهای تیم ملی مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی، موضوع تقویت کادر فنی را مورد پیگیری قرار دهد.


همچنین در این نشست فنی مقرر شد سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نسبت به طراحی تمرین برای وزن به وزن کشتی گیران به تفکیک اقدام کند.


اعضای شورای فنی همچنین با توجه به اینکه رفع برخی از اشکالات فنی در رده سنی بزرگسالان ، به دلیل شکل گرفتن شیوه کشتی این کشتی گیران به سادگی قابل حل نیست ، ‌ارتقا سطح آمادگی جسمانی کشتی گیران را مورد تاکید قرار دادند.


براساس مصوبات این نشست، کشتی گیران واجد شرایط بر اساس فرآیند انتخابی تیم ملی وزن به وزن بررسی و معرفی شدند که البته شرایط برخی کشتی گیران دارای شرایط خاص (مجوز کمیته پزشکی – مجوز حضور در جهانی اوزان غیر المپیکی – مجوز خاص به برخی استعدادهای جوان) نیز بررسی و برخی از آنها مجوز حضور در انتخابی تیم ملی را دریافت کردند.


همچینن امروز جلسه شورای فنی تیم های کشتی آزاد برگزار شد و در پایان دو مصوبه به تایید اعضای شرکت کننده رسید.


براساس گزارش ارائه شده از چهارمین دوره بازی های آسیایی و رقابت های قهرمانی آسیا مقرر شد یونس سرمستی به دلیل بی تفاوتی در بازی های اسلامی نمی تواند در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد شرکت کند و جابر صادق زاده با توجه به ارزیابی کادر فنی و اعضای این شورا اجازه حضور در انتخابی کشتی آزاد یا کشتی پهلوانی را خواهد داشت.


قرار شد کشتی گیران واجد شرایط حضور در انتخابی تیم ملی، ‌به صورت وزن به وزن بررسی شده و مورد تایید این اعضا قرار گیرد.


کشتی گیران دارای مجوز پزشکی، کشتی گیران بدون باخت قهرمانی کشور گروه ج و کشتی گیران شاخص برخی از اوزان که نیاز به مجوز شورای فنی داشتند نیز پس از بررسی برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی معرفی شدند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها