رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 264707

ماجرای ضرب و شتم خواننده پاپ در بندعباس

ساعت 24- خواننده بندرعباسی که شب گذشته مورد ضرب و شتم افراد ناشناسی قرارگرفته بود، گفت: من مورد بی‌مهری مردم بندرعباس قرار نگرفته‌ام و همیشه موردحمایت مردم شهرم بوده‌ام و قدردان مهربانی آن‌ها هستم و جایگاه حال حاضرم در موسیقی را مدیون مردم بندرعباس هستم.

‌غلامرضا صنعتگر
‌غلامرضا صنعتگر ، ‌اظهار کرد: همه در بندرعباس پیگیر موضوع هستند و از مردمی که جویای حالم بودند تشکر می‌کنم، مسئولین استانی و همه افرادی که تا این لحظه با جویا شدن از حالم پیگیر موضوع بوده‌اند، آقایان آشوری و مرادی از نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، استاندار هرمزگان، آقایان همایون امیرزاده و مراد خانی از مسئولین هنری کشور، مسئولین قضایی، نیروی انتظامی و پلیس آگاهی که همه دست‌به‌دست هم داده‌اند تا این شخص را پیدا کنند تشکر می‌کنم و تا این لحظه خودروی آن شخص نیز شناسایی‌ شده است.

وی ادامه داد: دوست نداشتم این اتفاق رسانه‌ای شود، آبروی شهرم آبروی خودم است من برای معرفی فرهنگ شهرم به تهران می‌روم و مانده‌ام با چه رویی به آنجا بازگردم و چگونه از فرهنگ شهرم دفاع کنم.

صنعتگر افزود: می‌دانم که چنین افرادی به تعداد انگشتان دست هم نیستند اما همین‌ها کمی به فرهنگ شهر ما لطمه می‌زند.

این هنرمند هرمزگانی اظهار کرد: من فکر می‌کنم این افراد بندرعباسی نباشند، مردم هرمزگان افراد خونگرمی هستند و چنین خصلت‌هایی ندارند، ما حتی با غریبه‌ها هم‌چنین رفتاری را نداریم چه برسد به همشهری خودمان که چنین رفتاری را با وی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: من خودم این روزها حال و هوای جسمی مساعدی ندارم و با قول معروف با سیلی صورت خود را سرخ نگه‌داشته‌ام، بعد وقتی چنین حرکاتی انجام می‌شود فقط جای تأسف دارد و امیدوارم هرچه زودتر این افراد پیدا شوند.

صنعتگر ابراز کرد: مردم بندرعباس بسیار متین، با عشق و صفا هستند، من از این مردم انرژی می‌گیرم و با آن انرژی به پایتخت می‌روم و از اینکه به من روحیه می‌دهند بسیار سپاسگذارشان هستم و می‌دانم افراد اندکی که چهره شهر من را خراب می‌کنند، به سزای اعمالشان می‌رسند.

وی اضافه کرد: من مورد بی‌مهری مردم بندرعباس قرار نگرفته‌ام و همیشه مورد حمایت مردم شهرم بوده‌ام و قدردان مهربانی آن‌ها هستم و جایگاه حال حاضرم در موسیقی را مدیون مردم بندرعباس هستم.

این خواننده خاطرنشان کرد: مطمئنم این اتفاق باعث می‌شود که آن سری افرادی که به دنبال خراب کردن اسم شهر من هستند، دیگر جرات نکنند دست به چنین کارهایی بزنند.

وی در پایان گفت: بسیار از تک‌تک عزیزانی که حتی از طریق فضای مجازی پیگیر احوالات من بوده‌اند، سپاس‌گذارم و دست آن‌ها را می‌بوسم و هفته آینده در تهران اجرایی را خواهم داشت.

همچنین در این خصوص سرهنگ اسماعیل مشایخ، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، اظهار کرد: غلامرضا صنعتگر ساعت ۲ بامداد روز چهارشنبه در خانه مادری موردحمله افراد ناشناس قرارگرفته است و از ناحیه پیشانی آسیب‌دیده است.

وی عنوان کرد: صنعتگر پس از مجروح شدن جهت مداوا به اورژانس بیمارستان خلیج‌فارس مراجعه کرده و پس از درمان مجدداً به منزل برگشته است.

سرهنگ مشایخ افزود: خودرو افراد ضارب شناسایی‌شده است و در حال حاضر پلیس در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: غلامرضا صنعتگر هیچ‌گونه گزارشی به مأموران انتظامی ارائه نکرده بود و نیروی انتظامی از منابع دیگر از وقوع حادثه مطلع شده و خودمان با پیگیری‌های انجام داده‌شده با اعزام نیروی وظیفه به درب منزل مادریش موضوع را پیگیری کرده‌ایم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها