رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 264744

نقشه برانکو برای شکست لخویا در دوحه

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که از نمایش مناسب تیمش مقابل لخویا شاد و از نرسیدن به برتری غمگین است، گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی باید در دوحه مقابل لخویا به گل دست یابیم.

برانکو
«برانکو ایوانکوویچ» در پایان تمرین عصر چهارشنبه تیمش در جمع خبرنگاران تصریح کرد: فرصت های متعددی در دیدار با نماینده قدرتمند قطر داشتیم و متاسفانه قدر این فرصت ها را ندانستیم.


وی با اشاره به اینکه تیمش از لحاظ نظم تاکتیکی عملکرد تحسین برانگزی داشت، افزود: تنها کاری که درست انجام ندادیم، گل زنی بود و از هفت موقعیت ایده آل گلزنی بهره درست نبردیم.


سرمربی پرسپولیس گفت:‌ در طرف مقابل تیم لخویا حتی یک فرصت گلزنی هم روی دروازه پرسپولیس نداشت و تنها با یک شوت از راه دور در نیمه نخست دروازه ما را تهدید کرد.


وی ادامه داد: بازی بدون حضور تماشاگر و در گرمای بالا برای ما بسیار سخت بود و با تمامی این مسائل به بازیکنانم به خاطر نمایش مناسبی که داشتند تبریک می گویم.


سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه این برای چندمین بار است که بازیکنانش در دیدارهای حساس در گلزنی ناموفق هستند، عنوان کرد: بازیکنان در زمین انرژی زیادی صرف می کنند و در دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر و الهلال عربستان نیز گلزن نبودیم.


وی افزود: نوع فوتبال پرسپولیس به گونه ای است که با فشار بالا و دوندگی زیاد بازی می کند و بخشی از گل نزدن های بازیکنان نیز تقصیر من است.


ایوانکوویچ با تاکید بر اینکه تیمش باید در دوحه موفق به گلزنی شود، گفت: با آرامش به میدان خواهیم رفت و سعی داریم بر روند بازی برگشت مسلط باشیم.
وی در مورد پنالتی که «مهدی طارم

ی»‌ از دست داد، توضیح داد: انتقادی از طارمی ندارم. در دو سال گذشته پنالتی ها زیادی را دیگر بازیکنان نیز از دست داده اند. اعلام کرده بودم که سیدجلال حسینی پنالتی تیم را بزند، اما شرایط به گونه ای شد که طارمی پشت توپ قرار بگیرد.


سرمربی پرسپولیس افزود:‌ به طور یقین برای فصل جدید، چهار بازیکن جدید خوب جذب خواهیم کرد، چراکه در برخی پست ها به خصوص بخش دفاعی کمبود نفرات داریم.


تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز سه شنبه در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی مقابل لخویا قطر به تساوی بدون گل اکتفاء کرد.


دیدار برگشت دو تیم روز سه شنبه هفته آینده در دوحه برگزار می شود.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها