رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 265018

استقرار کماندو و بالگرد در فیلیپین برای بیرون راندن داعش

ساعت 24- فیلیپین برای بازپس‌گیری شهری در جنوب این کشور که به اشغال یک گروه تروریستی وفادار به داعش درآمده بالگردهای جنگی و نیروهای کماندوی خود را در این شهر مستقر کرد.

بالگرد
style="text-align:justify">فیلیپین برای بازپس‌گیری شهری در جنوب این کشور که به اشغال یک گروه تروریستی وفادار به داعش درآمده بالگردهای جنگی و نیروهای کماندوی خود را در این شهر مستقر کرد.

خبرگزاری رویترز گزارش داده در درگیری‌های خیابانی میان نیروهای ارتش فیلیپین و پیکارجویان گروه تروریستی «مائوت» در شهر «مراوی» روز پنجشنبه 6 سرباز فیلیپینی کشته شدند.

نیروهای زمینی ارتش فیلیپین، پشت دیوارهای شهر و خودروهای زرهی پناه گرفته و به تبادل آتش با تروریست‌هایی پرداختند که از دو روز پیش شهر را به اشغال خود درآورده‌اند.

خبرگزاری رویترز نوشته بالگردهای فیلیپین با احاطه شهر «مراوی» مواضع تروریست‌های «مائوت» را به رگبار بستند تا آنها را وادار به عقب‌نشینی از پلی کنند که برای بازپس‌گیری شهر حیاتی است.

رسانه‌ها روز چهارشنبه هم گزارش داده بودند هزاران نفر از ساکنان شهر «مراوی» پس از درگیری نیروهای امنیتی فیلیپین با تروریست‌ها این شهر را ترک کرده و به شهرهای اطراف پناه برده‌اند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها