رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 265027

پای داماد ترامپ هم به پرونده روابط پنهان با روسیه باز شد

ساعت 24- رسانه‌های آمریکایی گزارش می‌دهند که داماد رئیس‌جمهوری این کشور به عنوان بخشی از تحقیقات مربوط به ادعای دخالت روسیه در انتخابات آمریکا موضوع تحقیق است.

داماد ترامپ
style="text-align:justify">به گزارش «اسکای‌نیوز»، رسانه‌های آمریکایی، روز پنجشنبه اعلام کردند، «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به‌عنوان بخشی از تحقیقاتی است که سازمان تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی) در ارتباط با ادعای دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا انجام می‌دهد.

تلویزیون «سی‌ان‌ان» گزارش داد، محققان فدرال «معتقدند که کوشنر اطلاعات مهمی در ارتباط با تحقیقات آنها دارد». ولی این امر بدین معنا نیست که همسر «ایوانکا ترامپ» جرمی را مرتکب شده است.

ولی روزنامه «واشنگتن‌پست» نوشت، محققان تلاش می‌کنند اطلاعات زیادی درباره «مجموعه نشست‌هایی»، که جرد کوشنر نیز در آنها حضور داشت و نیز ماهیت تماس‌های وی با روسیه، به‌دست بیاورند.

کوشنر که مهم‌ترین مشاور ترامپ در امور سیاست خارجی است، در دسامبر گذشته با «سرگئی کیسلیاک» سفیر روسیه در واشنگتن و نیز یک بانکدار روسی دیدار کرد.

در همین راستا، «جیمی گورلیک» از وکلای کوشنر گفته است: «کوشنر قبلا داوطلب شده بود اطلاعاتش درباره این ملاقات‌ها را در اختیار کنگره بگذارد. اگر در رابطه با هر تحقیق دیگری با او تماس گرفته شود چنین خواهد کرد.»

رسوایی مربوط به احتمال نفوذ روسیه در ستاد انتخاباتی ترامپ از زمانی که او «جیمز کومی» رئیس اف‌بی‌آی را اخراج کرد بیش از پیش بالا گرفته است.

سازمان تحقیقات فدرال آمریکا، که بخشی از وزارت دادگستری است مشغول بررسی ارتباط‌ها میان ستاد انتخاباتی ترامپ و روسیه در جریان انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری آمریکاست.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها