رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 265040

اعلام آماده باش فوق‌العاده داعش به عناصر خود

ساعت 24- واحد رسانه‌ای نیروهای داوطلب مردمی عراق از آزادسازی ۹ روستا در غرب منطقه القیروان خبر داد.

داعش
style="text-align:justify">به گزارش روسیاالیوم، واحد رسانه‌ای حشدالشعبی عراق روز پنجنشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای داوطلب مردمی 9 روستا در شمال، شرق و غرب منطقه القیروان در غرب موصل را از چنگ تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

این بیانیه‌ می‌افزاید: نیروهای داوطلب مردمی موفق شدند به مجتمع دومیز در نزدیکی کوه‌های سنجار برسند و جاده ارتباطی بین سنجار و البعاج را مسدود کنند.

بر اساس این بیانیه، نیروهای داوطلب مردمی عراق تاکنون موفق شدند روستاهای الملیحات، رفیع، قبة الوهبی، کوجو، الحاتمیه، و القابوسیه را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کنند.

نیروهای داوطلب مردمی عراق همچنین موفق شدند 38 تروریست داعشی از جمله 4 عامل انتحاری را به هلاکت رسانده و دو خودروی بمب‌گذاری شده آن‌ها را منهدم کنند.

یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد که گروه تروریستی داعش در مرکز البعاج، حالت آماده‌باش فوق‌العاده اعلام کرده است.

این منبع به السومریه نیوز گفت که داعش عبور و مرور در شرق و شمال البعاج را ممنوع کرده است و این در حالی است که ده‌ها تروریست داعشی در خیابان‌های البعاج مستقر شده‌اند.

واحد اطلاع رسانی الحشد الشعبی روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای الحشد الشعبی عملیات شبانه ویژه دیگری را برای آزادسازی روستاهای باقی‌مانده در غرب منطقه القیروان آغاز کردند تا مقدمه‌ای برای یورش به بخش البعاج در مجاور مرز عراق با سوریه باشد.

هادی العامری دبیرکل سازمان بدر سه‌شنبه گذشته اعلام کرد که نیروهای الحشد الشعبی منطقه القیروان را در عملیاتی سریع و برق‌آسا آزاد کردند.

عملیات آزادسازی موصل، پایتخت خودخوانده گروه تروریستی داعش در عراق، از 26 مهر 1395 و با مشارکت ده‌ها هزار تن از نیروهای ارتش و پلیس عراق و با همراهی نیروهای داوطلب مردمی و پیشمرگه کُرد آغاز شد و نیروهای عراقی بعد از حدود 100 روز شرق موصل را به‌طور کامل آزاد کردند.

نیروهای عراقی عملیات آزادسازی بخش غربی موصل را از یکم اسفند 1395 شروع کردند و این عملیات همچنان ادامه دارد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها