رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 265050

کشف دو جسد سوخته حین اطفای حریق در منزل متروکه

ساعت 24- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک منزل متروکه قدیمی در خیابان سبلان جنوبی خبر داد و گفت: آتش‌نشانان در حین مهار و اطفای آتش با پیکر بی‌جان و سوخته دو مرد جوان مواجه شدند.

آتش نشانی
style="text-align:justify">سیدجلال ملکی با اعلام خبر حریق مرگبار در یک ساختمان متروکه در خیابان دماوند درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 2:46 بامداد امروز آتش‌سوزی در یک منزل متروکه در خیابان دماوند، خیابان سبلان جنوبی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی و متروکه بود که به محلی برای تردد افراد کارتن‌خواب تبدیل شده و در زمان حضور آتش‌نشانان شعله‌ور بود.

وی با اشاره به سرعت عمل آتش‌نشانان در اطفای حریق خاطرنشان کرد: هنگام حضور آتش‌نشانان در ساختمان قفل بود و به همین جهت گروهی از آتش‌نشانان از حیاط ملک مجاور وارد محل آتش‌سوزی و گروهی دیگر پس از شکستن قفل وارد محل حادثه شدند.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان هنگام مهار و اطفای حریق با پیکر بی‌جان و سوخته دو مرد حدودا چهل ساله مواجه شدند که پیکر این افراد برای تعیین علت دقیق مرگ و انتقال به پزشکی قانونی به عوامل انتظامی تحویل داده شد، همچنین عملیات در ساعت 4:37 بامداد پس از ایمن‌سازی محل حادثه پایان یافت و نیروها به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها